Wie kan er ook niet wachten op de echo?

Hoi mamarebecca!
<p style="text-align: left;">Dankjewel!!</p>
<p style="text-align: left;">Ik zou 18-11 8weken zijn! We krijgen onze intake en een eerste echo!</p>
<p style="text-align: left;">Pff ik weet alleen dat het wachten echt zo lang duurt!</p>
<p style="text-align: left;">Heb je al last van bepaalde kwaaltjes of niet?</p>
<p style="text-align: left;">groetjes en jij ook geniet ervan!</p>

HAllo allemaal,

gefeliciteerd. Ik ben morgen volgens eigen berekening 6 weken en ik heb pas bij de 9,5 week de echo. Ook met de angst. Oow als het hartje maar klopt. Gezonde spanning.

Als er mensen zijn die in juli uitgerekend zijn wij hebben met een aantal van deze site een Facebook pagina aangemaakt dus wie wil en en juli uitgerekend is. Mama's juli 2017.

Goedemorgen! Ik herken jullie helemaal!

ik wist direct op mijn nod dat ik zwanger was, de eerste echo kreeg ik pas met 8+4! Leek eeuwig te duren! Maar het was geweldig, het wachten waard! Dat was op 18 oktober. Heb 14 november de termijn echo dan ben ik 12+3 (volgens mijn eigen berekening) maar dan hoor ik natuurlijk de echte datum enzo, moet zeggen dat het nu wel weer lang duurt! en ben zo nieuwsgierig want pas vanaf die datum ga ik het van de daken schreeuwen!

Hoe voelen jullie je verder?

Christa!

Wel je mij even opzoeken op Facebook?

Renske Timo Amy en Elin.

Dan voeg ik je even toe aan de juli groep.

hoi Christa en Nansje! Leuk jullie reacties te lezen.

Ik ben nu precies 6 weken en ik voel me heel moe.... Snachts erg misselijk en met vlagen komt over de dag de misselijkheid opzetten. Verder is Mn buik erg opgezet! Herkennen jullie dit? Ik ben verder merk ik met alles zo voorzichtig omdat ik zo hoop dat alles goed is bijbrengen echo... nog 3 weken!!! Pfff...

ps ik wil ook graag Bij de Facebook groep alleen dan ziet heel mijn Facebook misschien alles al? Dit wil ik namelijk nog niet.

hoe voelen jullie je verder ? Ik kan niet wachten echt niet....ben zo benieuwd ! Ik ben gewoon zo angstig door wat ik allemaal om me heen gezien heb met zwangerschappen, vreselijk is dit...

Mamarebecca! Heel herkenbaar! Vanaf begin heel erg moe geweest en wordt nu langzaam iets minder (ben nu 11 weken)

gelukkig niet misselijk geweest maar wel hele opgezette buik omdat mijn darmen heel erg moesten wennen aan het zwanger zijn en de hormonen die erbij horen! Maar nu begint mijn lichaam toch wel te veranderen en merk ik dat ik al een beginnend buikje krijg superleuk!

Ik was ook echt angstig, gek he. Zwanger zijn is het mooiste maar tegelijk engste wat er is! Zelfs al heb je al 1x een echo gehad waarop je een mooi hartje ziet. Maar ik denk dat het erbij hoort, nu al een beschermend moedergevoel die alles goed wil doen! Enige wat ik kan zeggen is probeer toch ook te genieten van het feit dat je zwanger ben, en niet te druk te maken over alles wat misschien fout kan gaan want daar is deze tijd te leuk voor!

Hoi!!

Gefeliciteerd allemaal. Ik herken het heel erg, ben nu 6 weken zwanger en over 1 week eerste echo. Ik kan niet wachten. Heb een erge onregelmatige cyclus en heb in principe geen idee hoe lang ik al zwanger ben. Positieve test inmiddels 2 weken geleden gedaan. Super spannend allemaal. Alles maalt in mijn hoofd: bbm, windei, tweeling (ja ook dat!), zoooo mega spannend allemaal! Succes met wachten allemaal! Groetjes Ilse

Terug
Bovenaan