wie kan helpen

Hey meiden,

hahahaha.....jullie zien of horen natuurlijk niet zoveel meer van me...heb niet overal meer puf in dus vandaar dat ik bijna   niet reageer.....ja hyves dat vind ik af en toe nog wel ff leuk hahaha....

Maar ga allemaal maar ff een bevallingsdans of iets dergelijks voor me doen.....pfffff Yoëll was destijds 5 dagen te vroeg....en nu is morgen mijn officiele datum en nog steeds geen voortekenen dat er iets gaat beginnen.......beeb heeft het volgens mij nog wel naar zn zin maar mama krijgt toch wel aardig last van extreme moeheid, vocht etc etc......en Yoëll word ook aardig nieuwsgierig en duurt hem ook allemaal te lang.....

ze zouden me niet overtijd laten lopen, maar nu hebben ze toch zoiets van we gaan kijken wat de natuur doet......en geloof me met Yoëll heb ik nooit last van straie gehad maar mn buik zit er nu helemaal onder omdat mn buik nu wel een x zo dik is dus de beeb zal ook wel aardig wat dikker/zwaarder zijn whahaha

nou meiden dans ze hahahah

liefs denise mv yoëll en 39.6 wk zwanger

Ha Meisie!

ik dacht vanmorgen nog aan je, hahahha! Arme jij.... wel spannend weer he?? Thomas was een week te laat en we hebben alles geprobeerd! Ananassen gevreten, bitter lemon met liters op, over hobbelwegen gereden, vrijen... niets hielp, die jongen had het inderdaad prima naar zijn zin bij mamsie nog!
Helpt het als we aan je denken??? Succes!

Kus, Marieke

PS: zal je straks wel weer even aan het lachen maken dan op je hyves.... hihihi

Ik ga zometeen voor je dansen hoor. Ik ben nooit te beroerd om een ander te helpen, hahaha!!

In dit geval kan ik (mede door ervaring) zeggen dat sex hebben het laatste zetje kan betekenen. Je kent het vast wel, het prostaglandine-verhaaltje! Waarschijnlijk heb je daar ook niet zoveel puf meer voor, maar ja, je moet er WAT voor over hebben, hihi.

Ik liep bij Merijn 5 dagen over tijd en was het zo beu. Wij hebben  op zaterdagavond sex gehad en die nacht braken de vliezen. Toeval of niet, dat maakte me op dat moment niet uit. Ik was er blij mee, hahaha!

Heel veel sterkte tijdens de bevallling!

Groetjes Fonske

Ik moest ook nog aan je denken vandaag...maar nog niks dus.
Ik wil wel voor je gaan duimen, maar doe geen bevallingsdans hoor; staks regent het hier baby's !! hahaha!

Veel succes met de laatste loodjes!

Ellen mv Julian

hahahaha

nou denise ik wil wel een dansje doen, hoop dan alleen niet dat het bij mezelf begint .
ik kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent nu, vooral omdat Yoell eerder dan de uitgerekende datum geboren is.
Merel was 11 dagen te laat, dus ik heb in mijn hoofd dat deze beeb ook wel te laat zal komen. (kan het alleen maar meevallen als ie eerder komt).

Succes met echt de laatste loodjes!

Elise 34.1 wkn zwanger en vanaf vandaag lekker met verlof!!!!!

Ha Denise,

Ik heb inderdaad nog aan je gedacht. Was heel benieuwd of ze je gingen inleiden, maar niet dus. Jammer voor jou! Helaas heb ik geen tips voor je zodat het eerder begint, want beide kinderen zijn bij mij ruimschoots voor de uitgerekende datum geboren.
Ik kan me wel voorstellen dat je het helemaal zat bent   en dat je erg nieuwsgierig bent.

Ik zal in ieder geval aan je denken en heel veel succes met de laatste loodjes en je bevalling. Ben heel benieuwd wanneer het grote nieuws komt.
Heb je niet nog een leuke foto van je buik? Ben nu natuurlijk wel erg benieuwd hoe groot groot is.....

Succes.
Groetjes,
Geeske.

Terug
Bovenaan