wie kan helpen

Hoi Denise

Ook ik heb de afgelopen tijd regelmatig aan je gedacht.
Maar ze hebben alles toch de natuur zijn gang laten gaan (tot nu toe).
Was ook benieuwd of je ingeleid zou worden (eerder).
Tjonge...dus nu zit je nog met een dikke buik te wachten!!
Is alles ook goed rondom die streptokok?
Want dat was ook steeds een vraag toch?

Nu, mocht ik je niet meer tegenkomen hier:
Zet hem op en veel sterkte/ succes met de bevalling.
Ik  erg  'errug' benieuwd......en ik ga nog meer aan je denken....
Liefs, Marianne

hey meiden,

wat ontzettend goed  van jullie....hopelijk gaat het helpen...whahaha....

as. maandag is hubbie ook nog jarig...zul je zien dat ie dan een mooi cadeautje krijgt whahahaha maar goed hopelijk komt beeb eerder hoor hahaha

@ geeske, ik zal eens kijken of manlief een buikfoto kan maken nog hahhaha ik heb het daar nl. niet zow op en vooral nu met die domme strepen op mien pokkel nie pffff maar goed tis voor een goed doel he....

@ marianne.....de streptokok is helemaal verdwenen......heel raar maar ben dr blij van....met 36 week een uitstrijkje gehad en deze was helemaal schoon en urine is meerdere malen op kweek gezet en daar was ook niets in te vinden.....
waarschijnlijk ben ik wel draagster maar uit het zich niet tijdens alle zwangerschappen.....

zow meiden.....ik ga nog ff weer dansen hahaha

liefs denise

Ook ik dans heel hard met je mee hoor.
Misschien dat het helpt, aangezien de afstand die de dans moet overbruggen, niet zo heel groot is hahahahaha

Ik blijf in spanning afwachten...

Groetjes Riekje,

p.s. mien zussie heeft ook nog niks.

oeleboele beebje voelen!!

haha sorry geen bevallingsdans, maar ga wel aan je denken! misschien kan ik je vliezen kapot denken whahahahhahaha

succes meissie!!

liefs Jenneke

Ik heb me suf gedanst op Plop, Jan Smit, Madonna en feestliedjes voor kinderen.

Dussssssssssssss hopelijk helpt het.

Denk zeker aan je! Zet hem op he.

Liefs Renske

In gedachten ben ik ook bij je Denise! Ik hoopte dat de stilte betekende dat je al van je beebje aan het genieten was, maar dat zal vast snel gebeuren! Bij Thom liep ik negen dagen over tijd en die dagen vond ik zoooo lang duren, dus ik kan me je gevoel goed voorstellen. Het is dat ik nog steeds ziek ben anders zou ik zeker een dansje voor je wagen. Waarschijnlijk helpt het toch het beste als je zelf gaat dansen/zwemmen/wandelen. Heel veel sterkte met de laatste loodjes!
Groetjes Laura

Terug
Bovenaan