wie kan ik blij maken met...

Ja, dat bordje van Blue Band heb ik ook net deze week gekregen. Erg leuk vind ik zelf.
De bonnen van de AH ga ik maar niet gebruiken. Wieteke heeft net vrijdag haar eerste potje geproefd, maar heeft alles laten staan. Ze weigerde het te eten. Doe haar maar lekker vers.....

Groetjes,
Geeske mv Wieteke

Ja hier ook het blueband bordje. Hij is wel geinig.
Alleen als je de stukjes zo groot maakt dat de dieren tevoorschijn komen... stikt hij in de stukken
Als hij 12 is nog eens proberen haha

Ook hier het bordje ontvangen en de bonnetjes van de AH.
Nu heb ik gisteren gelijk een voorraadje gehaald, maar ik moest die  pas van 2+1 gratis gelijk inleveren, ik zeg nog tegen haar die mag ik toch de hele maand gebruiken, volgens haar dus niet en ik moest hem inleveren. Ik vond dat wel raar aangezien de coupon voor 1 potje gratis echt als coupon er uit zag en dit als pasje die je gewoon kom bewaren. Wie kan me hier meer over vertellen?

Groetjes Danielle

Ik zou hem terug gaan halen, wat je mag hem echt een maand onbeperkt gebruiken. Succes!

Ja hoor terughalen dat ding! (en een bosje bloemen voor het ongemak!)

TERUG HALEN!! Wat een inhaal zeg hahahaha geintje
Nee hoor 4 weken lang staat erop.

Pauline

Dan had ik het dus toch goed... Nou ja dan vraag ik wel of ik de rest van de maand de bonuskaart van mijn moeder mag lenen.... Ik had gewoon even een dagje moeten wachten met halen dan hadden ze het wel geweten. De volgende keer geef ik hem mooi niet meer af haha.

Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan