Hey dames,
Ik heb vandaag moeten werken dus vandaar dat ik nu pas reageer.
Laten we nou gisteravond toevallig op het onderwerp komen, weet al niet meer hoe maar het kwam van zijn kant.
Ik dacht dus meteen inkoppertje die kans moet ik nemen. Dus ik vroeg wanneer wij voor een tweede gingen. Kreeg als antwoord dat we de volgende maand wel naar wehkamp gingen, want daar hadden we onze meid toch ook vandaan. Ik heb toen maar even gezegd dat ik serieus was. Nou toen werd hij het ook. Want ja hij had ook al zitten tellen, wat nu het beste was. We hebben volgend jaar namelijk twee bruiloften, van mijn zusje en onze beste vrienden. En hij wilde toch niet dat ik dan net bevallen was.
Stiekem moest ik er wel om lachen, hij was er dus wel mee bezig. Had ik al die opmerkingen dus toch niet verkeerd begrepen.
We hebben dus eigenlijk afgesproken dat ik na de herfstvakantie stop met de pil. Dit omdat we dan nog een weekje weg gaan en als ik nu zou stoppen ik dan ongesteld op vakantie zou zijn. Daar heb ik eigenlijk niet zo veel zin in. Dus eigenlijk houdt dat in dat we eind oktober voor een tweede gaan.
Ik ben zo blij dat ik het wel van de daken kan schreeuwen maar dat doe ik toch maar niet.
In ieder geval heel erg bedankt voor jullie steun en jullie tips. Fijn dat jullie zo meeleven
Liefs anne