WIE KAN ME WAT MOED GEVEN

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wie is er in het begin van de zwangerschap ook heel ziek geweest ( misselijk, moe, duizelig ) en.... werd het ietsje beter na 12 wkn. ????

Sophie

Hoi,
ik kan je wel wat moed geven hoor.
bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook en na de drie maanden was het weg.
ik hoop dat het bij jou zo ook zal zijn want zo kun je niet genieten he.
succes ermee.
gr lisette

Hai!

Bij mij duurde de vermoeidheid en misselijkheid iets langer, maar naar drie en halve maand werd het steeds iets minder. Nu, bijna 6 maanden nauwelijks nog last gelukkig!!!
Dus nog even doorzetten, het wordt vanzelf minder!!!

Bij mn eerste zwangerschap verdween  t met ong 16 weken en bij mn tweede zwangerschap heeft t de volle 40 weken geduurd.
Is gelukkig uitzonderlijk zei de vk dus ik hoop voor jou en eigenlijk ook voor mij dat t beter gaat (ik ben namelijk zwanger van de derde)

Groetjes Monique

Bij mij werd de misselijkheid met 14 weken wat minder. de vermoeidheid heeft echter nog paar weekjes langer aangehouden, maar kan me nu niet meer herinneren wanneer dat was. Het komt echt allemaal goed. Lekker naar je lijf luisteren en veel rusten!! En probeer uit te zoeken wat je misselijkheid verminderd. Bij mij waren dat vette dingen zoals ham/kaas croissantjes en vette chocomelk.
succes!!

xxxx

Hoi,

Ja vervelend he die misselijkheid, maar vertrouw erop dat het over gaat. Ik weet niet meer precies hoelang het bij mij geduurd heeft ongeveer tot een maand of 3. Heel raar het was ineens weg. De moeheid heb ik nooit een probleem gevonden. ik heb daar vooral aan toegegeven en meer geslapen. Duizeligheid heb ik nooit gehad. Volgens mij moet je dit even bespreken met je verloskundige. Het kan zijn dat je bloeddruk laag is of misschien ijzer tekort hebt. Wellicht is dat probleem makkelijk te verhelpen.

Succes ermee

Hoi,

Ik was de eerste 16 weken erg misselijk (lag soms de hele dag op bed), spuugde de hele dag door, had soms erge hoofdpijn en was ontzettend moe (logisch als je alles uitspuugd en hoofdpijn hebt, daarbij heb/had ik ook een laag Hb).

Bij mijn eerste 2 zwangerschappen ben ik ook misselijk geweest, maar dan alleen 's ochtends, zeker niet zo extreem als nu, en ging het ook weg met 16 weken zwangerschap....

Dus wanhoop niet als het met 12-14 weken nog niet beter gaat, vaak is de omslag pas met 16 weken!! Nu ben ik 19 weken zwanger en voel me echt stukken beter, moet heel soms nog 's ochtends bij het opstaan spugen, maar dit wordt ook steeds beter.

Ben nog wel soms moe, ga elke dag even een uurtje rusten, maar dat hoort erbij.
Het wordt echt wel beter!! STERKTE!! En je kan het je misschien nu nog niet voorstellen, maar het gaat echt wel een keer over..... (Kon ik me ook niet voorstellen toen ik zo ziek in bed lag...)

Liefs Renata.

Hoi,

Had al eerder gereageerd toen had ik nog vrijwel nergens last van maar vanmorgen begon hier ook de misselijkheid toe te slaan, maar gezien mijn geschiedenis al met deze zwangerschap vind ik t heerlijk !!!!

Groetjes Monique

Terug
Bovenaan