Wie kan mij helpen/advies geven?(Keizersnee gehad)

Mijn bevalling was heftig. Het liep niet zoals het zou moeten lopen. Gelukkig maakt onze meid het goed.
Tijdens de bevalling besloot ze met haar hoofd te draaien. Ik kon haar niet goed eruit krijgen.
Daarom besloten ze het met een vacium pomp te proberen. Helaas lukte dat niet dus besloten ze dat het een keizersnee zou worden. De bevalling duurde 25 uur.
Onze meid moest voor de zekerheid 3 dgn apart liggen en ze ondekte na de 3de dag een ruis in het hart. Dus echt rustig bijkomen van operatie lukte dus niet. Ik wilde zoveel mogelijk bij mijn meis zijn en kon niet rustig op bed liggen.Ze is 10 april geboren (nu 3 wk oud).
Ik kan helaas nog niet veel.Mijn buik voelt nog gevoelig en beetje beurs
Vorige week kreeg ik 's avonds een buikpijn aanval. Boven in mijn buik (maag). 's nachts bij koninginnedag kreeg ik het weer en uur geleden weer. Het doet zo'n pijn. Duurt ongeveer 5 a 10 minuten. Mijn vraag is eigenlijk... wie herkent dit?
Doe ik dan teveel? Of kan er een ontsteking zitten?
Ik vind het best wel eng.
Morgen bel ik de dokter. Hopen dat ze meer weten.
Zo .... ik moest het effe kwijt.
Hoop dat iemand mij kan geruststellen.
x
 
hey

ja van een keizersnee moet je flink opknappen je hebt het echt niet makkelijk gehad maar dit is het forum zwanger zijn ik denk dat je het beter op het forum bevallen kan vragen

liefs black
 
Ik heb 2x een keizersnee gehad en vond het best tegenvallen.
De eerste was een spoedkeizersnee en de tweede een geplande.
Ik heb geen idee wat het bij je kan zijn, maar ik weet wel dat het heel lang kan duren voordat je weer de oude bent.
Ik heb ook heel lang last gehad van m'n buik en nu voelt het nog vaak een beetje doof aan.
Als je het niet vertrouwd, zou ik gewoon het ziekenhuis bellen, hoor.
Je kunt altijd telefonisch even overleggen.
Succes!!
 
Ik heb 2x een keizersnee gehad en vond het best tegenvallen.
De eerste was een spoedkeizersnee en de tweede een geplande.
Ik heb geen idee wat het bij je kan zijn, maar ik weet wel dat het heel lang kan duren voordat je weer de oude bent.
Ik heb ook heel lang last gehad van m'n buik en nu voelt het nog vaak een beetje doof aan.
Als je het niet vertrouwd, zou ik gewoon het ziekenhuis bellen, hoor.
Je kunt altijd telefonisch even overleggen.
Succes!!
 
Terug
Bovenaan