Wie kan mij helpen/advies geven?(Keizersnee gehad)

Hoi,

Waar precies zit het? Want ik had ook paar keer flinke pijn, dacht dat het mijn maag was, maar zat meer rechts ervan. Dat bleek achter mijn galblaas te zijn, die ze later operatief verwijderd hebben.
Hopelijk geeft je ha meer duidelijkheid. Neem je rust toch zoveel mogelijk, want een uitgeruste mama is ook beter voor je dochtertje.
Heel veel sterkte

Liefs
 
He Reneke
De dokter is net geweest. Hij heeft gekeken en alles zag er goed uit. Hij dacht dat het kwam doordat alle organen in lichaam hun plekje terug moeten vinden. En door stoelgang
Mocht ik nog 2x zo'n aanval krijgen dan schrijft hij een briefje en dan kan ik een echo laten mk
Hij raden aan om het even aan te kijken.
Dat gaan we nu dus doen.
Ik moet vezelrijk eten, veel drinken.

Pijn zit bij maag midden. tussen de ribbenboog. Pijn trekt naar rug en schouders. Laatst ook naar mijn armen.
Laat je mij even weten of het dezelfde plek is?
x
 
Ik heb na m'n keizersnee ook ontzettend veel pijn gehad. Ik dacht dat er een vrachtwagen over me heen was gereden, maar dat was de 1e nacht....
Toen zeiden ze ook dat alles z'n weg terug moet vinden van binnen en dat kan ontzettend veel pijn doen.

Ik hoop dat het nu minder gaat worden bij je.
Sterkte!!!
 
Ik heb na m'n keizersnee ook ontzettend veel pijn gehad. Ik dacht dat er een vrachtwagen over me heen was gereden, maar dat was de 1e nacht....
Toen zeiden ze ook dat alles z'n weg terug moet vinden van binnen en dat kan ontzettend veel pijn doen.

Ik hoop dat het nu minder gaat worden bij je.
Sterkte!!!
 
Terug
Bovenaan