Wie kan mij helpen/advies met de voeding?

Lekker die 90 blijven geven. Bij mijn zoontje van nu 5 maanden is het heel duidelijk wanneer we de fles moeten ophogen. Gelijk na de fles vroeg hij om meer of liet er ineens maar 2 uren tussen ipv 3 of 4. Mijn zoontje is ook volgens het consultatiebureau ook steeds te laat met het ophogen. Gewoon je kindje volgen
 
Ken je die 150x z’n gewicht regel?
150x 4 kilo is bijv 600 dus dan moet hij 600 per dag aan voeding binnen krijgen.
Die 90+3 is dan op de fles ergens rond de 100/110 door de poeder. Die indicatie gebruiken wij voor de hoeveelheid die wij onze dame minimaal dagelijks geven.

Maar blije actieve baby en goed groeien (net zoals de andere dames zeggen) is uiteindelijk denk ik het aller belangrijkste als graadmeter.
Het maagje moet ook oprekken dus misschien is die 120 gewoon nog even wat te veel… ik begin, net zoals jij aangeeft, ook met alleen de avond fles meer en pas als dat goed gaat en ze weer aangeeft meer te willen dan gaan we voor de gehele dag omhoog.
 
Bedankt nog allemaal voor jullie reacties! Haha geloof het of niet, ik vroeg dit aan jullie, volgende dag kwam hij steeds na 2 uur al voor een voeding, werd boos als z’n voeding op was, ik dacht kijk vandaag en nacht even aan, precies hetzelfde, boos en weer snel wakker. Volgende dag flessen van 135 aangeboden, dronk alles op, was tevreden na de fles en geen druppeltje spugen, nou ja zeg haha.. en vanaf toen krijgt hij nu flessen van 135 en drinkt zo tussen de 3a4 uur
 
Terug
Bovenaan