Wie kan mij helpen... fopspeen-probleem!

Toen Yara veel last had van krampjes gebruikt ik daar cinababy vann vsm voor. Yara is vorige maand begonnen met vast voedsel en haar darmpjes willen nog wel eens overgevoelig zijn. Nu doe ik af en toe een druppeltje op de speen en zo laat ze hem keurig in haar mondje zitten...

Everest heeft ook een fase dat ze nu in ene vaker wakker wordt (ze is nu 15 wkn) en ook vaker haar tut kwijt raakt.

Probeer te doen waar jij je goed bij voelt, als je het idee hebt dat het laten huilen niet goed is voor jouw gevoel, dan niet doen.

Everest wil de laatste week ook 's avonds alleen maar bij mij op schoot in slaap vallen. Overdag slaapt ze zo in, in de box in de wagen in bed, noem maar op, maar de avonden zijn puur lastig. Huilen huilen huilen en enkel stil bij mamma, en als ze dan dus idd helemaal slap aanvoelt (dus echt vertrokken is) kan ik haar zo overhevelen in haar bedje en slaapt ze ook zo ontspannen en vast dat ze zonder tut verder blijft slapen.

Zij huilt zich nu echt letterlijk in slaap iedere avond, maar wel bij mamma op schoot anders blijft zij ook krijsen. Zijn we totaal niet gewend van haar, maar je ziet gewoon dat ze dan vecht tegen de slaap. Ieder kind heeft een andere gebruiksaanwijzing, maar probeer maar eens uit te vogelen wat het is dat werkt.....soms erg lastig maar hou vol. Het komt echt goed!

Terug
Bovenaan