A ANONYMOUS_USERNAME dec 10, 2008 #11 hoi dames, ik ben ook nieuw hier en wil ook graag zon banner. Ik ga het ook proberen en kijken of het lukt. Groetjes petra.
hoi dames, ik ben ook nieuw hier en wil ook graag zon banner. Ik ga het ook proberen en kijken of het lukt. Groetjes petra.
A ANONYMOUS_USERNAME dec 10, 2008 #12 Ze zijn zooo leuk!!!!! Word daar iedere keer vrolijk van, als ik er naar kijk.. Nog zo'n leuk plat buikje.. whahaah Ik denk niet zo heel lang meer!!! Groetjes
Ze zijn zooo leuk!!!!! Word daar iedere keer vrolijk van, als ik er naar kijk.. Nog zo'n leuk plat buikje.. whahaah Ik denk niet zo heel lang meer!!! Groetjes
A ANONYMOUS_USERNAME dec 10, 2008 #13 Hoi, hoe kan het nou dat de banner van vandaag hetzelfde aangeeft als gisteren???? Hij zou nu toch 6 weken en 2 dagen aan moeten geven? Groetjes, mama1977.
Hoi, hoe kan het nou dat de banner van vandaag hetzelfde aangeeft als gisteren???? Hij zou nu toch 6 weken en 2 dagen aan moeten geven? Groetjes, mama1977.
A ANONYMOUS_USERNAME dec 13, 2008 #16 ik gaat het ook eens proberen het lukt me totaaaaaal niet http://bd.lilypie.com/w8Tkp1.png