wie kan mij helpen met mijn vraag???!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Wij zijn al een ruime tijd 'bezig' met het krijgen van een gezin, maar nu wil het helaas nog niet lukken.. iedere maand is het weer een teleurstelling en iedereen om me heen wordt maar zwanger!
Nu wil ik me wel graag laten onderzoeken, maar mijn vriend nog niet, die wil dat pas halverwege of eind volgend jaar doen, ik vind dat telaat!
Maar ik heb gehoord dat ze eerst de man zijn zaad gaan onderzoeken, alleen nu wil ik dus graag dat ze MIJ EERST gaan onderzoeken misschien ligt het wel aan mij. En dan pas wanneer mijn kerel er helemaal klaar voor is dat hij dan onderzocht wordt. Kan dat ook?
Hij wil ook heel graag kinderen hoor, staat er helemaal achter, maar voor een onderzoek nog niet..
Hoop dat iemand mij verder kan helpen

liefs mij

hoi meid dat je vriend nog wil wachten met onderzoeken laten doen is dat omdat die het vervelend vind? je kan bij de drogist een test halen waar je het zaad van je man kan testen om te zien of er genoeg zaadcellen in zitten dan kan je het thuis doen   misschien een idee groetjes

hey sc en zo

Ik weet niet of een gynocoloog jou als eerst gaat onderzoeken voor ze weten of het zaad van je manneke goed is!
Voor een vrouw zijn de onderzoeken minder prettig als voor een man en vandaar dat ze eerst moeten weten of het zaad goed is of niet.Dat zei mijn gynocoloog he een andere denk er mss anders over.
Een zaad test voor een man stelt eigelijk niks voor alleen dat hij dan op dat moment (smorgens) in een potje moet schieten!
Misschien dat hij er problemen mee heeft met 'het moeten' maar jullie moeten maar denken dat het voor een goed doel is! Wat is de reden (als ik vragen mag dat hij wil wachten) want hoe eerder je de reden weet  wat er mis is hoe sneller jullie geholpen worden!  Nou hoop dat je er wat aan hebt en hoop voor jou dat je je vriend kunt ompraten want ik kan me voorstellen dat je gek wordt bij de gedachten dat je nog zo lang moet wachten!

groetjes

Hoi,
wij zijn vorige week bij de gyn geweest, en inderdaad wordt het zaad van mijn man nu onderzocht, dat is wel een van de eerste dingen die ze willen onderzoeken.
Daarnaast werd bij mij meteen een en ander onderzocht, en zijn er weer niewe afspraken opkomst voor bloedprikken en nog meer onderzoek via een inwendige echo om te kijken hoe het met mijn hormonen en mijn eisprong gesteld is.
Het is wel fijn om alvast in die molen te zitten, moet ik zeggen. Ookal zijn die onderzoeken niet allemaal even prettig.
Dat in het potje schieten, zoals P3 het zo leuk noemt (Hoi P3, ook hier!) valt eigenlijk ook best mee. Wij hebben er best nog wel om gelachen die ochtend (moest 's morgens voor 8.45u binnen zijn en mijn man moest om 7.00u weg voor zijn werk, dus was wel erg vroeg, tja, je moet er wat voor over hebben hè!)
Hopelijk kun je je man overhalen om het toch te doen (en anders...volg je Gooische vrouwen misschien?? daar deed een vrouw het stiekem: ze ving het zaad op
met haar mond en rende toen snel naar een andere ruimte om het zaad in een potje te doen, gatver!!!)   Heel veel succes, en ga anders eerst eens met je huisarts praten, die kan misschien in de eerste instantie jou bloed alvast laten onderzoeken op je hormonenhuishouding, heb ik destijds ook eerst laten doen bij mijn h.a.
Groet, MOON

hey meiden.....
( hehehehe kan eindelijk reageren)

P3 wij zijn nu iets meer dan  een jaar bijelkaar en 'bezig' ik was aan de prik pil   mijn laatst prik gehad in feb 2006 en kwam in Sept bij mijn vriend gekomen, eerst ff met condoom gedaan, maar ja dan zijn die dingen net op natuurlijk, en mijn eeste ongesteldheid kwam pas in November en toen begon het.... heel onregelmatig.. erg lastig...

En Moon...
ja het opvangen met de mond daar ben ik ook geen type voor hoor, en eingelijk ook niet zo vroeg in de ochtend,,, mijn wekkertje gaat al heel vroeg namelijk..

Op dit moment vindt hij het nog tevroeg om zijn zaad na telaten kijken, dat wil hij pas eind of halverwege volgendjaar doen.
Maar dat vind ik telaat, omdat hij 10 jaar ouder is als mij, en hij dan bijna 38 jaar is, wanneer wij eens in de mediche molen komen. En je dan nog een aantal jaar er bij op rekenen denk ik voor alle onderzoeken..
Dus moet maar goed mijn best doen dan om hem eerder over tehalen
of idd eerst mijn bloed na laten kijken. Want vind dat idee toch wel prettig dan..

Ik hou jullie verder op de hoogte
hoelang zijn jullie al bezig dan??

groetjes

Hoi,
was ook maar een grapje hoor, dat met de mond opvangen  haha!!
Wij zijn 1 november precies een   jaar bezig. In juni ben ik voor het eerst bij de huisarts geweest, met temperatuurcurve die ik vanaf januari had bijgehouden. Ik was benieuwd wat hij daar van zou zeggen, omdat ik een paar van die maanden helemaal geen temp-verhoging, en dus ws. geen eisprong had gehad.
Ik moest toen bloed prikken, verder zei mijn h.a. dat hij me wel wilde doorsturen naar de gyn. maar dat dat onze gezamelijke keuze moest zijn, en zeker niet de zijne (van de h.a dus)
We hebben toen besloten om nog wat geduld te hebben, en te wachten tot na de zomer.
En nu ik dus nog niet zwanger ben zijn we weer bij de h.a. geweest eind September, om doorgestuurd te worden naar de gyn.
Groet, MOON

Hoi,
was ook maar een grapje hoor, dat met de mond opvangen  haha!!
Wij zijn 1 november precies een   jaar bezig. In juni ben ik voor het eerst bij de huisarts geweest, met temperatuurcurve die ik vanaf januari had bijgehouden. Ik was benieuwd wat hij daar van zou zeggen, omdat ik een paar van die maanden helemaal geen temp-verhoging, en dus ws. geen eisprong had gehad.
Ik moest toen bloed prikken, verder zei mijn h.a. dat hij me wel wilde doorsturen naar de gyn. maar dat dat onze gezamelijke keuze moest zijn, en zeker niet de zijne (van de h.a dus)
We hebben toen besloten om nog wat geduld te hebben, en te wachten tot na de zomer.
En nu ik dus nog niet zwanger ben zijn we weer bij de h.a. geweest eind September, om doorgestuurd te worden naar de gyn.
Groet, MOON

Terug
Bovenaan