wie kan mij helpen met mijn vraag???!!!!!!!!!!!

Hoi,
was ook maar een grapje hoor, dat met de mond opvangen  haha!!
Wij zijn 1 november precies een   jaar bezig. In juni ben ik voor het eerst bij de huisarts geweest, met temperatuurcurve die ik vanaf januari had bijgehouden. Ik was benieuwd wat hij daar van zou zeggen, omdat ik een paar van die maanden helemaal geen temp-verhoging, en dus ws. geen eisprong had gehad.
Ik moest toen bloed prikken, verder zei mijn h.a. dat hij me wel wilde doorsturen naar de gyn. maar dat dat onze gezamelijke keuze moest zijn, en zeker niet de zijne (van de h.a dus)
We hebben toen besloten om nog wat geduld te hebben, en te wachten tot na de zomer.
En nu ik dus nog niet zwanger ben zijn we weer bij de h.a. geweest eind September, om doorgestuurd te worden naar de gyn.
Groet, MOON

ahum, hij reageerde even niet zo snel nadat ik plaats bericht had aangeklikt.
In mijn ongeduld dus honderd keer geklikt, sorry!!!!!!!!!!!

hoi sc en zo

Wij zijn van sept 2 jaar bezig maar zijn nu bezig met onderzoeken!!
Probeer je vriend gewoon om te praten want het is hoe je zelf zegt stel dat je in de mm komt kan het ook nog een tijdje duren voor dat het eindelijk gelukt is, maar ja je vriend zal er toch achter moeten staan he!
Vind het wel jammer voor jou want die zaad controle stelt voor hem echt niks voor,
Ik wil me niet moeien hoor maar ik zie niet het verschil waarom hij het niet nu zou doen maar wel vlgd jaar!
Je moet hem gewoon zeggen dat hij jou er heeeel gelukkig mee maakt!

groetjes en veel succes

hey meiden

hoe is het daar?
hier gaat het al beter hahahahaha
ik en mijn vriend hebben het er deze week nog overgehad, maar toen liep het uit tot een dikke discussie..
maar gistermiddag kwam hij thuis, en zei hij dat hij met zijn schoonzus had gepraat, en die zei ook, het is maar je sprema wat ze van zien, de vrouw heeft meer die moet met der benen bloot.( mijn zwager en schoonzus wouden ook in de mediche molen, alleen toen kwam ze er achter dat ze zwanger was.)
en mijn schoon moeder gister ook nog, dus heel misschien gaan we in Januarie al heen... jippie hahahahaha
gaan jullie morgen of zijn jullie ook al bij de jongegezinnen beurs geweest?
ik ga morgen heen met de buuf, lekker gezellig...

nou ga ff douche enzo, fijn weekend nog en we spreken elkaar

hoi je kunt wel als eerste getest worden hoor heb ik ook gehad.weet er alles van dat je vriend nog niet getest wil worden mijn vriend wil het helemaal niet heb er zelf erg veel moeite mee.maar je kunt bij een gesprek met de gynecoloog je verhaal wel uitleggen.met mij is gelukkig nix mis maar mijn vriend heeft niet van die goeie zwemmers.en ik hoop dat jouw vriend er wel met je over praat want die van mij doet dat helemaal niet dat is erg jammer want hij weet hoe graag ik dat wil (en hij wil ook graag kinderen hoor dat is het niet).  hoop dat je vraag hiermee beantwoord is en succes ermee.groetjes.

hoi jongedeerne 29

Super bedankt voor je antwoord!!!!
Heb jij rechtstreek naar je gynocoloog gebeld of via je huisarts?
Ik ben namelijk al bij hem geweest, een week of wat geleden hoor, maar die zei eerst dat ik maar over een jaar weer moest komen, hij vindt mij nog te jong ben 26.. (mijn vriend is 37) of hij moest maar naar zijn Huisarts gaan, we hebben dus nog niet de zeflde om zijn zwemmers maar ff na telaten kijken..
De rest van het verhaal ken je.............

het liefst zou ik dan nu al bellen
maar mijn schoon zus en moeder hebben met hem gepraat en die zeiden ook dat opzich niks uit maakt, het is maar sprema, de vrouw heeft wat dat betreft meer te voorduren, dus misschien in Januarie dat hij zijn zwemmers na laat kijken...

Ja we praten er wel over, ook omdat ik het heel erg graag wil, hij ook, maar is er minder mee bezig als ik..
ik kijk bijv naar babyboom, hij heeft 1 aflevering gezien en afgelopen zondag ben ik naar de jongegezinnen beurs geweest met mijn buuf..
hij word wel iets makkelijker nu hoor, namate we er meer mee bezig zijn...

maar uiteindelijk heeft jou vriend zijn zwemmers toch nalaten kijken begrijp ik uit je verhaal?
lijkt me wel erg lastig   als je er niet over kan praten met je vriend...........
nou we spreken elkaar snel weer,
( moet ff de voorbereidingen doen voor het eten)

hoi wij zijn eerst wel na de huisarts geweest ja toen konden we gewoon een afspraak maken maar ik was toen 25 jaar en en vriend is ook 7 jaar ouder dan mij je moet je er nix van aan trekken hoor als ze zeggen wacht nog maar een jaartje als jij er klaar voor bent dan moet je het gewoon doen   en ik kijk ook na babyboom en daar zeiden ze toch ook vanaf 24 jaar is het beste om te beginnen vanwege de vruchtbaarheid.

en ja mijn vriend heeft de zwemmetjes al laten onderzoeken met veel moeite hoor en hij moest nog 1 potje maar daar bleef het bij hij wou het niet meer en ik hoef het woord gynegoloog ook niet te zeggen want dan hebben we weer een discussie waar die toch weer bij weg loopt jaja het is erg moeilijk want het vreet wel aan je he.ik heb er ook moeite mee maar verwerk het beter iedereen om ons heen is zwanger en je wilt het zelf toch ook wel een keer he nou spreken mekaar wel weer goed groetjes.

Terug
Bovenaan