Mijn zoontje van 9mnd heeft erg veel last van astmatische brochitis, tenminste dat noemen de dokteren zo. Hij heeft het heel vaak heel benauwd zeg maar dat hij erg vaak echt belachelijk verkouden is. Hij heeft daar 1 keer medicijnen voor gekregen (toen had hij er al 2,5 maanden last van. en zeiden ze steeds nog net niet dat ik me aanstelde, maar daar kwam het op neer. op een gegeven moment (na 8 weken) ging het wat beter met christijan en hebben we hem van de puffers afgehaald hij werd er helemaal hyper van. sinds die tijd is het steeds op en af met zijn benauwdheid. maar de doktoren doen er niets aan want hij moet er minimaal 4 weken last van hebben en dan echt extreem. en bij christijan gaat het steeds op en af. Maar geen mens die iets doet.
Het manneke slaapt er gewoon niet van. dat kan toch niet normaal zijn?!
Zijn er meer mensen die te maken hebben met een jong kind die het vaak arg benauwd hebben die mij tips kunnen geven. Dat moet wel want ze zeggen dat het erg veel voorkomt.
Help mij!!!!!!
Het manneke slaapt er gewoon niet van. dat kan toch niet normaal zijn?!
Zijn er meer mensen die te maken hebben met een jong kind die het vaak arg benauwd hebben die mij tips kunnen geven. Dat moet wel want ze zeggen dat het erg veel voorkomt.
Help mij!!!!!!