wie kan mij helpen?!

Hallo lieve mensen,

Heel hartelijk bedankt voor jullie reacties, ik Heb inderdaad al alle stof elementen en de huisdieren (hoe pijnlijk ook) het huis uitgedaan.  ook stofzuigen en of dweilen doe ik 2x per dag. Het leek eventjes te helpen, maar na een week of 2 kwam zijn benauwdheid gewoon weer terug. En de tip over het kijken of hij allergieen heeft, de doktoren willen er niet aan, want dat geeft een vertekend beeld op deze leeftijd kunnen ze het niet met zekerheid zeggen, dat kan pas tegen de tijd dat ze ongeveer 4jaar oud zijn. en me doorsturen doen ze ook niet.
Christijan  is ook inderdaad steeds ziek, in zin dat hij steeds overal een ontsteking heeft eerst een  ontsteking bij de luchtwegen en nu weer oorontsteking. (daar krijgt hij wel antibiotica voor, gelukkig)
En wanneer hij bij de artsen komt is hij zo'n vrolijk kind, dat frustreerd mij ook. wanneer hij nu zo is zoals hij thuis is, geloven ze me misschien wel. en het is niet dat hij altijd huilerig is, maar wel heel vaak. 's nachts slaap ik niet meer, hij is constant wakker. en dat kan ik niet inhalen door mijn werk (waar hij gelukkig mee mee kan). maar dat is wel kloten (sorry, maar ik moet het even kwijt).
Wanneer jullie nog meer tips hebben, of gewoon het zelfde doormaken, laat het weten. Daar heb ik wel steun aan merk ik!!
Dank jullie wel.
Chantal

Terug
Bovenaan