wie kan mij helpen?

A

Anoniem

Guest
hallo zwangeren,

ik hoor hier niet helemaal thuis. ben namelijk nog niet zwanger. niet dat ik weet in ieder geval.

ik heb sinds vanmiddag wat lichte krampjes onder in mijn buik. moet ook vaker plassen.en heb last van mijn borsten. zwangerschapkwaaltjes??

heeft iemand van jullie dit ook gehad? en dacht dat de red.devils er aan zaten te komen. en bleek toch zwanger te zijn. ik weet namelijk niet wanneer mijn nod precies is. mijn laatse cyclus was 54d. volgends de berekening moet ik volgende week dinsdag mijn nod hebben. zelf dacht ik vandaag...

maar ik hoop natuurlijk dat ik jullie snel mag volgen.

3e ronde eerste kindje

ps: we hebben geen pauze genomen sinds we gestopt zijn met de pil. we zijn eigenlijk gelijk begonnen met klussen.

xxdd

hoi dagdromertje

nou het komt mij iig heel erg bekend voor die klachten die jij nu hebt! zo begon het bij mij ook hoor! ik heb er wel vertrouwen in... wat zou het anders kunnen zijn? of voel je je ook zo als je ongesteld moet worden? ik merkte iig heel duidelijk het verschil, ongesteld worden voelt toch heel anders. maar ff afwachten dus..laat je me weten of je zwanger bent? ben wel heel erg benieuwd!

xxx arianne (21weken en 5dagen zwanger)

hoi hoi,

bedankt voor je snelle reactie.
ik heb normaal ook wel eens last van krampjes zo rond mijn nod. maar de laatse keer had ik flinke buikpijn dus toen wist ik het zeker dat de red.devils er aan zaten te komen. want dat was ook altijd voor het pil gebruik zo. maar nu heb ik lichte krampjes. als ik bijvoorbeeld moet hoesten dan trekt het door mijn hele onderbuik? en ik ben vandaag wel vaak naar de wc geweest. zo ong om de 10 min. inmiddels weer een tijdje niet. moet nu bijvoorbeeld wel weer naar de wc. dus dat ga ik zo eerst ff doen.dit nog niet eerder zo extreem meegemaakt. en mijn borsten zijn gevoeliger. of ik beeld het me gewoon in. omdat ik het zo graag wil...
mijn gevoel zegt dat we weer naar de volgende ronde gaan. maar ik hoop het niet.ik hou je op de hoogte! zou ik morgen kunnen tesen? heb er twee liggen van de kruidvat

xx dd

ik had precies hetzelfde als jou! veel vaker plassen. en zere tepels. daar begon het allemaal mee. en die 'krampjes' in je buik is, denk ik, bandenpijn... maar met zekerheid kan ik het niet zeggen.. maar als ik het zo hoor, denk ik echt dat je zwanger bent.. ik heb een aantal dagen gewacht met testen (4 dagen ofzo). maar op de dag wanneer dus je menstruatie zou moeten beginnen, kan je al testen. dus morgen kan je een test doen hoor!

o, ik vind het zo spannend!! ik ben zo benieuwd of je zwanger bent!! ik hoop het echt voor je!!

liefs

he arie,

ik hoop het ook. ik wil het zooooooooooooo graag!
ik hou je zeker weten op de hoogte. ben alleen bang voor een grote teleurstelling!!

maar ja, we gaan van het beste uit.
in welke ronde zat jij toen je zwanger raakte?
hebben jullie eerst ook gewacht op een regelmatige cyclus? of ook zoals ons gelijk begonnen met klussen.

ps: mijn moeder had ook last van enorm lange cyclussen. ik hoop dat ik dat niet heb

ik moet zeggen dat het mij wel goed bevalt op dit forum. op het forum zwanger worden krijg ik niet veel berichtjes terug.

nou ik spreek je later..

xx

hallo hallo,

ik heb vanmorgen een test gedaan. en wat denk je............................
een heel licht streepje! maar ik geloof er niet zo in.

omdat ik denk dat de streepjes een klein beetje voorgedrukt staan. wie kan mij dit bevestigen??

namelijk een kruidvat test. het resultaal stond er gelijk na 1 minuut! wie o wie kan mij helpen. ik ga zeker weten na 3 dagen nog eens testen. dat stond ook in de bijsluiter. als je niet zeker was.dan kan je na 3 dagen nog een test doen. ik hoop het zo..........

x dd

Een streepje is een streepje toch?? Gewoon over 2 dagen nog eens testen. Het zou echt HEEL SNEL zijn als je in ronde 3 al zwanger bent. Een droom die uitkomt toch?
Ik herken je gevoelens van het vaker plassen ed wel maar meer van mijn ongi's die altijd zo beginnen. Bij jou is het hopenlijk hartstikke raak!
gr.Ing

hallo,

Bij mn 1e heb ik ook op de dag zelf getest, met kruitvattest, en ook n heel licht streepje, en ik heb nu een heerlijke dochter!
succes hoor!

Terug
Bovenaan