wie kan mij helpen?

hoi meiden,

bedankt voor jullie reactie. maar toch ga ik voor de zekerheid nog een test doen over twee dagen. durf nog niet te juigen...

ik laat het jullie wel weten!

xx dd

hoi hoi

wat spannend allemaal ik had het zelfde.
Ik ben nu 2 maanden niet meer aan de pil en de eerste keer werdt ik gewoon os.
Maar ik wist dat ik 9 feb ongeveer weer os moest worden maar ik werdt het maar niet.
Maar we waren lekker op vakantie dus die is een beetje in gedachten opgegaan omdat ik niet ongesteld werdt.
We hebben nog een paar dagen gewacht met de test ophalen en bij de 6 de dag was ik nog niet ongesteld dus test opgehaald en jahoor wij waren zwanger.
We hadden niet verwacht dat het allemaal zo snel ging want heel veel mensen om ons heen proberen het al 1,5 jaar.
Maar het is erg gewenst.
Ik hoor graag als je nog een test gedaan hebt maar zit vast goed
Groetjes san

hoi hoi

ik denk bijna zeker wel zwangerschapskwaaltjes.
ben zelf nu negen weken zwanger en alles waar jij last van hebt gehad heb ik ook al meegemaakt en nu nog steeds.
moet veel vaker plassen en de krampjes in de onderbuik komen ook heel bekend voor.
last van mijn borsten heb ik vooral s avonds en s nachts tijdens het slapen .

veel succes

ps heeft iemand   mischien tips voor bh s

je bent gewoon zwanger!!!!!!
ik heb precies hetzelfde gehad als jou.
het begon met gevoelige tepels 10 keer op een dag naar het toilet toe gaan enz enz....

Ik heb een test gedaan en er kwam niet eens een streepje in te staan!!!
een paar dagen na de hand heb ik nog een test gedaan omdat mijn menstruatie wegbleef en er kwam wel een streepje in te staan, maar niet dat ik enthousiast was.want de test moest ik gewoon in het daglicht houden om het streepje te kunnen zien.
Dus heb ik een afspraak bij de dokter gemaakt en die zei dat ik gewoon zwanger was.

ik ben nu 16 weken verder en alles verloopt goed!!!
groetjes hannie

Volgens mij ben je ook gewoon zwanger hoor. Ik ben erg benieuwd. Streepje is streepje. Een positieve test kan nooit negatief zijn. Wel andersom!!

Laat je het weten??

Groetjes Fenna ( pas 5,5 week!!)

hoi meiden,

ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu 5w en 5d. ben zo rond 19 okt uitgerekend.

hebben jullie trouwens ook last van steekjes in de zij.bij de lies zeg maar.

ik hoop niet dat er iets mis is met mijn ei leider. een bbz of zo!
mocht dit aan houden dan moet ik deze week nog voor een echo...

hou jullie op de hoogte!

xx dd

Terug
Bovenaan