wie kan mij helpen.

A

Anoniem

Guest
hoi ik ben kim.
Samen met mijn   vriend ben ik 5 maanden bezig om zwanger te raken.
Morgen moet ik ongesteld worden maar heb kleine steekjes, krampjes in mijn onder buik.
Ik dacht eerst dat het menstuatie pijn is maar het word niet heftiger en mijn borsten doen ook al heel de week pijn.
wie kan   mij misschien gerust stellen en had deze krampen ook en was toch zwanger.

alvast bedankt

Ha Kim,

Ik had wel last van steekjes toen ik bleek zwanger te zijn, maar geen last van krampjes, had helemaal niet het idee dat menstruatie eraan zat te komen verder.
Verder nog klachtjes? ben je moe? zere/gespannen borsten?
Hoop voor je dat je dit weekend kan testen en dat je zwanger bent!!!!!

liefs daantje

sorry, zere borsten wel dus...........zou goed kunnen meis!!! hoop het voor je!!!!!
Ik duim voor je

ja ik heb nog wat andere klachten zoals begin van de week een klein grieperig gevoel en ik ben wel heel moe, heb ook last van mijn ogen vooral nu het zonnetje schijnt. en mijn borsten doen aan de zij en onderkant zeer. het gevoel in mijn mijn zit onderin en omdat je natuurlijk meteen denkt aan menstruatie omdat je dat kent maar het gevoel is al heel de week hetzelfde. het word niet erger.

het is altijd een frustratie die laatste daagjes voor je menstr.

Hoi

Ik wil allereerst zeggen dat het heel goed kan dat je ongesteld gaat worden, kan wel zeggen neeeeeee je ben zwanger gefeliciteerd, maar als je dan ongesteld wordt of de test negatief is is het een zware domper!!

Ik moet ook eerlijk zeggen, dat ik die krampjes ook had, ben nu bijna 14 weken zwanger, maar die krampjes en pijnlijke borsten had ik ook als ik ongesteld moest worden vandaar.,
ik hoop echt voor je dat je zwanger bent, maar ga alsjeblieft niet te veel hopen!!! das echt niet goed voor je

sterkte en heel veel liefs

hoi  kim,

Ik kan je  vertellen dat ik 3 weken dacht dat ik zwaar ongesteld moest worden, omdat de krampen juist heftiger waren als normaal. Ook mijn borsten deden pijn, maar dat deden ze al een hele tijd. (ik was heel onregelmatig ongi en dacht dus dat het nog wel zou komen)
Thuistesten gaven een negatief resultaat dus zwanger dacht ik niet te zijn. Ik was toen blijkbaar al 7 weken zwanger. Hier kwam ik bij de dokter achter..
Daarna hoorde ik door het aan anderen te vragen dat die ook krampen hadden toen ze net zwanger waren.  
Nou zou ik als ik jou was niet te vroeg juichen, want je zit nog in je normale cyclus.
Een test kan je wel al vanaf een dag nadat je ongi moet worden doen.
Als deze negatief is zou ik na een week  of langer nog een test doen en anders 1 laten doen bij de dokter voor de zekerheid.
Hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes Lisa
(10 weken en 5 dagen zwanger)

wil alvast even zeggen dat ik erg leuk vind dat er zo snel gereageerd word.
ik probeer ook niet te veel te hopen. ik laat het gewoon in het midden maar het voelt in ieder geval al beter dan steeds maar denken dat je toch weer ong. gaat worden.
en dat het dus mogelijk is ookal voel je dingen in je buik.

jullie ook veel succes verder met je zwangerschap

hoi lisa

even een vraagje. had jij in die 7 weken ook bloedverlies omdat onregelmatig was.
vorige maand ben ik ong. geworden. normaal ben ik dat 5 dagen en dan nog een dag of 2 heel licht. deze keer had ik het 2/3 dagen wel wat bloed verloren dus ik was niet zwanger maar nu zegt mijn vriend steeds jij bent al zwanger want mijn buik is in een korte tijd wat boller geworden vooral onder mijn navel en als ik voor de spiegel ga staan dan denk ik het zelf ook. ik heb wat gesnoept maar mijn buik voelt ook een beetje hard dus niet alleen vetjes.  

Terug
Bovenaan