wie kan mij helpen.

Me eerste dag vd laatste menstruatie was op een zondag en op dinsdag was het al weer weg. Dit was  ook zeker minder dan de normale.4 dagen
Ik dacht  daardoor juist dat ik het dus  extra erg moest worden daarna, zeker door die krampen ;-) Na 4 weken begonnen de krampjes en dat duurde dus 3 weken tot het mij ook te lang duurde.
Als ik jou nu hoor praten kan het echt best zo zijn dat je al zwanger bent. Lees net ook dat je al wat meer kwaaltjes hebt.
Dan zou een test nu al wel moeten uitwijzen dat dat zo is hoor..Als je twijfelt aan die test gewoon echt bij de dokter laten checken..
Ik hoop voor je dat je zwanger bent!
Nu twijfel ik zelf wel een beetje  of ik  niet  al  langer zwanger ben haha

(Laat je hier even weten wat de uitslag is als je t het hebt getest, Ben nu wel benieuwd)
Lisa

Hallo,

Ik heb dezelfde symptomen gehad, en dacht dat ik weer ongesteld zou worden. Inmiddels is het tegendeel bewezen en ben ik vandaag 7 weken zwanger.

Ik kan je natuurlijk niet garanderen dat dit bij jou ook het geval zal zijn, maar het zou met niet verbazen...

Succes ermee!

Ik heb (vooral bij mijn 1e) enorm veel menstruatiekrampen gehad in die eerste paar weken van de zwangerschap. Ik dacht iedere dag, nu gaat het toch komen! Maar er gebeurde maar niets en borsten bleven idd erg gevoelig. Toen ik na 2 weken buikpijn misselijk werd en erg gevoelig voor geurtjes en bepaalde smaken, had ik eigenlijk geen test meer nodig om te weten dat ik zwanger was...

Menstruatie-achtige krampen horen heel erg bij een prille zwangerschap, heel veel vrouwen hebben daar last van.

Dus het kan zeker wel...

Veel succes!

Groetjes, Karin
22+4 wkn van 2e

hoi lisa

ik zou je nog even laten weten hoe het afgelopen is.
ben 3 dagen overtijd geweest en ben gisteren ochtend toch ongesteld geworden.
helaas want ikhad deze keer goede hoop.
ik wil nu   misschien toch maar gaan temperaturen maar weet niet precies wat de bedoeling daar nou van is. even opzoeken op internet.

groetjes kim

Terug
Bovenaan