wie kan mij helpen?

Hoi ik heb net een miskraam achter de rug en vraag me af hoelang je kan vloeien (was net 9 weken zwanger) Ik heb al eerder een miskraam gehad met 5 weken en vloeide heel weinig.

Graag jullie reacties

Hennie

Hoi Hennie,

Heb je een curretage gehad of is het vanzelf gekomen?
ik heb ook een miskraam gehad rond die periode, in eerste instantie kwam het vanzelf, weeen en stolsels, maar ben uiteindelijk toch gecurreteerd omdat 't vruchtje nog in m'n buik zat. na die curretage heb ik nog een paar dagen lichtjes gevloeid en daarna was het helemaal over.

veel sterkte!
s

Hoi

Bij mij is de miskraam zelf begonnen en volgens mij is er alles uit.
Ik vloei gelukkig een stuk minder, kan met een tampon zeker 1 dag mee doen.
Ik voel me erg rot en moet het nog verwerken. Ik weet wel dat ik er niets aan kan doen maar toch.... een rot gevoel.

Groetjes Hennie

Zelf ben ik gecuretteerd na een zw.schap van 12 weken, we wisten toen al bijna 2 weken dat het kindje gestopt was met groeien bij 9 weken en 4 dagen... het kwam niet zelf af en langer wachten wilden we niet.
Na die curettage heb ik minimaal gevloeid, maar hoe het met een spontane miskraam zit weet ik eigenlijk niet....

Sterkte!

groetjes,
Marije

Hoi

Tot mijn schrik gisteren bij het niesen verloor ik weer een behoorlijke stolsel.
Ik dacht dat ik alles kwijt was en het zit nog niet lekker in mijn buik.
Wie heeft dit ook meegemaakt?

Hoi

Ik zelf heb 2x achter elkaar een miskraam gehad .
Eentje met 5 weken en de andere met 7 weken.
Maar beide x heb ik maar een weekje gevloeid.
Bij iedereen is dat nartuurlijk verschillend.

Groetjes peggy.

Januari 2006 miskraam
Maart 2006 miskraam
Januari 2007 mama van Anouk*
En nu 30 weken zwanger.

Hoi Hennie, ik heb precies een week geleden een curettage gehad en ik heb amper gevloeid. Het verschilt per vrouw, denk ik.
Hoe voel je je nu? Was het je eerste zwangerschap?
Groetjes, Yvette

Terug
Bovenaan