wie kan mij helpen?

Hoi Yvette

Ik voel me heel leeg, geen kindje meer in je buik.
Heel verdrietig.
Dit was mijn vierde zwangerschap ik had al eerder een miskraam gehad maar dan met 4 bijna 5 weken. En nu met 9 weken. Toen begon die ook spontaan net als van de week.
Gelukkig vloei ik stukke minder als vanochtend en gisteren. Ik denk dat het van de week al wel weg is. Ik heb nergens zin in zelfs niet in eten. Ik hoop dat alles weer terug komt.
Ook heb ik nog geen puf om naar buiten te gaan en op mijn werk heb ik mij ziek gemeld en gelukkig snappen ze het ik heb uitgelegd dat ik een miskraam heb gehad, erg lief van ze hoor! Ook de verloskundige die ik vandaag gebeld heb om mijn afspraak af te zeggen vond ik echt super!

Groetjes Hennie

Hoi Hennie, ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Voel mezelf ook verdrietig en leeg van binnen. Ook af en toe een steek van jaloezie als je weer een zwangere ziet of van die blauwe/roze slingers voor de ramen. Maar ik gun 't die meiden uiteraard wel!! Omdat je zelf weet hoe verschrikkelijk het is om je kindje te verliezen.
Ik ben alweer een paar dagen aan het werk en het helpt mij wel. Over een week ga ik lekker op wintersport, dus da's ook iets om naar uit te kijken.
Maar begrijp ik het goed: heb jij nou 4 miskramen achter elkaar gehad? Heb je al kinderen (ik niet)?
 Groetjes, yvette  

Hoi

Ik heb 2 kinderen en tussen deze 2 kinderen heb ik 1 miskraam gehad met bijna 5 weken.
08-02-2005 ilona
miskraam 2006
31-05-2007 Céline
Miskraam jl. dinsdag 11 februari

Ik ga volgende week weer werken. Dat zal een hoop afleiding zijn.
Jij alvast een goede vakantie!

Groetjes Hennie

Terug
Bovenaan