wie kan mij wat meer vertellen

hoi ik ben kim 28 jaar, eigenlijk hoor ik hier helaas nog niet want mijn vriend en ik zijn nu aangekomen in ronde 12 maar ik heb een vraag die ze op het forum zwanger worden blijkbaar niet kunnen beantwoorden. vanaf dec loop ik bij de gyn en tot nu toe zijn alle onderzoeken goed ( inw echoÅ›, 2x zaadanalyse, 2x bloedprikken, samenleving. vorige week ma ei laten meten 12mm en woe 17,5 mm. volgens de gyn vrij / za eisprong. ik heb vanaf vorige week donderdag een licht soort ongi gevoel ( zou ei sprong kunnen zijn) maar tot nu toe voel ik het nog steeds, een lichte druk onderin. ik herken het niet dus vraag me af wat het kan zijn, ergens vandaag/ morgen evt innestelling. zou dit eindelijk kunnen betekenen dat er iets aan het onstaan is in mijn baarmoeder of????

wie kan mij hierover iets vertellen
liefs alvast bedankt kim

Ik denk ook dat hier niemand je er een concreet antwoord kunt geven!
Je bent nu zo bezig met hetgeen je wel/niet voelt (wat logisch is). Dat je ook van alles vvoelt waar je normaal niet op let.
Een innesteling kun je voelen, maar het hoeft niet!

je zult dus echt moeten afwachten of je ongi wordt of niet!
Sterkte daarmee.

hoi madelief dank je voor je reactie

ik weet het ik ben een beetje ongeduldig maar na een jaar begint het wachten je aardig op de proef te stellen. de ene maand gaat het beter dan de andere.

gewoon afwachten dus!!! groetjes kim

Hoi Kim,
Ik kan je helaas ook niet verder helpen maar er is ook een stuk op het forum voor mensen die lang op een zwangerschap moeten wachten en vaak al in de MM zitten. Misschien weten zij meer? Of ben je daar ook al geweest?

Succes, mama 1977.

hoi kim,

ik ken jouw situatie precies elke mnd hopen en dan weer een teleurstelling!
je geduld die enorm op de proef word gesteld.
je lichaam die je met elk gevoel dat je voelt ook goed voor de gek kan houden!
het is ontzettend moeilijk!!
ikzelf ben na 1,5 jaar mm zwanger geraakt van onze eerste en nu na 3,5 jaar mm  ben ik 36.4 weken zwanger van onze tweede!
dus er is altijd hoop...!!!
ik kan helaas je vraag niet beantwoorden maar het kan idd je innesteling zijn maar je kunt ook nu zeker van alles voelen doordat je er toch mee bezig bent en nu op alles let.
wat heel normaal is want dat had ik zelf ook!!
helaas is het dus weer afwachten en hopen dat het gelukt is!!!

ik wil jullie verder nog heel succes wensen en duim voor jullie mee!!!
hihi 1 vraagje nog wanneer is je nod dag??

liefs mamsy

hoi mamsy

so inderdaad jij weet als geen ander hoe ik me voel. ik denk zelf ook vaak dat ik me natuurlijk van alles wijs maak. ik vind het ook steeds moeilijker om het los te laten vooral nu ik ook in de mm zit ( weekelijks na het ziekenhuis ) ik heb meestal een cyclus van 25 dagen dus aanstaande woe 11 febr heb ik mijn nod. was er bij iets waardoor het niet zo wilde lukken of was ook alles goed net als bij mij.

liefs kim

daag!!

ik kan me ook in jou situatie verplaatsen hoor!
 elke maand weer was het weer zo nee he! weer ongesteld!. Nu na bijna 2 jaar waarvan een dik half jaar in de MM ben ik ws (ik zeg ws omdat het nooit echt zeker is) doormiddel van IUI zwanger geraakt. Ik ben op dit moment 14 weekjes zwanger heerlijk na zoon tijd te moeten wachten... Maar idd elke ker voel je van alles in je lichaam. Vlak voordat ik ongesteld werd voelde ik al een vaag ongi gevoel in mijn buik. en op zijn laatst voel je het al veel eerder. Nu tijdens de zwangerschap voel ik het nog regelmatig maar dat komt omdat er nu vanalles natuurlijk gebeurt in je baarmoeder hij groeit en trekt nu aan mijn banden... Dus wat jij voelt kan goed zijn of niet... Je voelt nu omdat je er veel op let eigenlijk veel te veel! maar je gevoel uitschakelen kan gewoon niet ik weet het je bent er zo mee bezig!!.. jammer an de ene kant dat er nog niks uit de onderzoeken is gekomen anders kon je weten wat er aan gedaan kon worden! hebben ze ook al een HSG gedaan?? om te kijken of je eileiders goed doorgankelijk zijn? bij ons was mijn eisprong niet goed en ik maakte het zaad van mijn mannetje dood door een te zure graad van mijn baarmoederslijm. Vandaar dat ze IUI hebben gedaan Op die manier hoeft het zaad niet door dat eerste stukje heen maar wordt het zaad rechstreeks in de baarmoeder gespoten...

Wens je veel sterkte met het wachten tot 11 feb.. en ik hoop voor je dat het deze keer goed is gegaan!

groetjes Petra

hoi petra

het is inderdaad heel verwarend en ik heb tot nu toe 2 x bloed laten prikken, inw echo, baarmoeder lag goed, innestellings wand is goed, er waren eitjes te zien, man 2 x zaad analyse ook goed, vorige week ma ei meting 12mm, woe 17.5mm ook goed, samenlevingtest ook goed en nu moet ik morgen op progeteron laten prikken om te kijken of ik vorige week een goede ei sprong heb gehad en daaruit kunnen ze zien of ik een hsg ofzo iets onderzoek krijg. ik vind het fijn dat alles goed is want kinderloos zal ik niet blijven hoop ik maar als er wel duidelijk iets is dan kunnen we er iets aan doen. ach ja nog even wachten tot volgende week.

x kim

Terug
Bovenaan