wie kan mij wat meer vertellen

hey!! kim!!

aan deze kant ligt het wel aan mij.
ik heb pcos en dat kun   je hebben in verschillende mate.
in mijn geval heb ik totaal geen eisprong in geval niet zwanger willen worden heeeeeeeeeeeeeeerlijk hihihi (om het maar op de positieve manier te kijken)  maar ja als je zwanger wilt worden tja dan ben je toch effe een tijdje onderweg voordat dat lukt.
en ik kan je zeggen dat het soms ook heel wat tranen en jaloezie heeft gekost.
vooral in de zin van waarom zij wel en ik nie heel egoistisch maar ja dat dacht ik soms wel.

mag ik vragen waar het bij jullie aan ligt of is er geen verklaring voor te vinden??
sorry als deze vraag te direct is!!!

misschien een tip als je al niet wist er zijn tegenwoordig testen die je kunt proberen voordat je nod dag is, ik geloof dat het van clearblue was en dan kon je geloof ik drie dagen eerder testen maar helemaal uitsluitsel van zwanger of niet heb je dan ook weer niet omdat het bij sommige vrouwen langer duurt om het hcg hormoon op te sporen in de urine, had ik namelijk bij de eerste toen teste ik pas positief bij 7 weken zwangerschap.

nog een vraagje hihi hebben/ hadden jullie zo vaak van die goedbedoelde irritante opmerkingen en tips???
ik werd daar helemaal knetter van

ik duim nu elke dag voor jullie tot 11 feb en hoop echt voor jullie dat het gelukt is.

liefs mamsy

hoi mamsy keuk dat je reageert

tot nu toe zijn alle uitslagen goed. vrij bloed laten prikken op progesteron hormoon maar dat zit wel goed want mijn orsten staan al aardig op springen ( heb ik sinds een paar maanden een week voor nod) dus waarschijnlijk zal alles gewoon goed zijn.
ik krijg ook heel vaak te horen dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn en daar word ik zo moe van. dat weet ik ook wel dat dat tot veel spanningen kunnen leiden maar wat kan je er aan doen , niks???!!!
ik moet nu nog 4 dagen wachten en heb af en toe een ongi kramp en mijn borsten doen nu wel heel zeer vergeleken met de andere keren.
gewoon even afwachten maar weer .

liefs kim

wat voelde jij precies voor je zwangerschap?

hoi kim,

pff wat ik voelde voor mijn zwangerschap eigenlijk alles wat ik voel nu met de zwangerschap alleen ik wist dat het ingebeeld was.
maar ik moet er wel bij zeggen dat ik nu bij de tweede zwangerschap eigenlijk vanaf de tweede dag van insemenatie (iui) gewoon heel zeker wist dat ik nu echt zwanger was.
hele vreemde gewaarwording!!
kijk hoe je je voelt en ik hoop echt dat het nu gelukt is!!!
nog vier daagjes  !!!!!

liefs mamsy

Terug
Bovenaan