Hallo Dames,
Ik zit in spanning.....
Zal even het verhaal vanaf het begin vertellen...
Ben 24 juni ongesteld geworden. Toen heb ik op 12 juli een positieve ovulatietest gehad. 22 juli ben ik "ongesteld" geworden. Dit gedurende 5 dagen.
Toen ik weer op dag 15 was aanbeland bedacht ik, ik zal maar eens een ovulatietest doen.....deze was meteen positief. Ik en manlief naar boven...
2 uur later bloedverlies ( de sex voelde ook anders dan anders...). Denk dat het daar aan heeft gelegen.
De volgende dag een zwangerschapstestje gedaan omdat ik ergens gelezen had dat een ovulatietest ook reageert op het hormoon hcg. Meteen zwanger 3-4 weken op het scherm.....de volgende dag is het bloeden ook gestopt.
Verloskundige verteld en verteld dat ik gewoon ongesteld ben geweest ( kan ook innestelingsbloeding zijn geweest...) en dat ik 2 dagen bloedverlies had na de sex.
Mocht vandaag komen voor een echo...( uitwendig )
Ik zou dus volgens de "normale" berekening morgen 7 weken zijn....
Op de echo was echter geen kloppend hartje te zien...
Er zat wel wat maar ze kon nog niet goed zien wat. Ze werkte er nog niet zo lang en mocht officieel nog geen echo's maken.....
Of ik over 3 weken weer terug kon komen....
snik....ja tuurlijk kan ik dat maar dat duurt nog zo lang...
Maar, ben ik niet minder ver dan 7 weken?
Als ik van mijn positieve ovulatie uitga is het vruchtje pas 4 weken en 3 dagen(+ 2 weken) is dus 6 weken en 3 dagen....
Heeft iemand ervaring met een uitwendige echo van 6 weken en 3 dagen?
Was er bij jullie al wat te zien of ook nog niet..
Maak me best wel ongerust.
Ben heel moe en mijn borsten zijn veranderd....verder geen zwangerschapskwaaltjes maar die had ik bij mijn zoontje ook helemaal niet gehad...
Ik hoop dat iemand van jullie mijn ongerustheid een beetje weg kan nemen....
Alvast bedankt
Liefs Nurse
Ik zit in spanning.....
Zal even het verhaal vanaf het begin vertellen...
Ben 24 juni ongesteld geworden. Toen heb ik op 12 juli een positieve ovulatietest gehad. 22 juli ben ik "ongesteld" geworden. Dit gedurende 5 dagen.
Toen ik weer op dag 15 was aanbeland bedacht ik, ik zal maar eens een ovulatietest doen.....deze was meteen positief. Ik en manlief naar boven...
2 uur later bloedverlies ( de sex voelde ook anders dan anders...). Denk dat het daar aan heeft gelegen.
De volgende dag een zwangerschapstestje gedaan omdat ik ergens gelezen had dat een ovulatietest ook reageert op het hormoon hcg. Meteen zwanger 3-4 weken op het scherm.....de volgende dag is het bloeden ook gestopt.
Verloskundige verteld en verteld dat ik gewoon ongesteld ben geweest ( kan ook innestelingsbloeding zijn geweest...) en dat ik 2 dagen bloedverlies had na de sex.
Mocht vandaag komen voor een echo...( uitwendig )
Ik zou dus volgens de "normale" berekening morgen 7 weken zijn....
Op de echo was echter geen kloppend hartje te zien...
Er zat wel wat maar ze kon nog niet goed zien wat. Ze werkte er nog niet zo lang en mocht officieel nog geen echo's maken.....
Of ik over 3 weken weer terug kon komen....
snik....ja tuurlijk kan ik dat maar dat duurt nog zo lang...
Maar, ben ik niet minder ver dan 7 weken?
Als ik van mijn positieve ovulatie uitga is het vruchtje pas 4 weken en 3 dagen(+ 2 weken) is dus 6 weken en 3 dagen....
Heeft iemand ervaring met een uitwendige echo van 6 weken en 3 dagen?
Was er bij jullie al wat te zien of ook nog niet..
Maak me best wel ongerust.
Ben heel moe en mijn borsten zijn veranderd....verder geen zwangerschapskwaaltjes maar die had ik bij mijn zoontje ook helemaal niet gehad...
Ik hoop dat iemand van jullie mijn ongerustheid een beetje weg kan nemen....
Alvast bedankt
Liefs Nurse