Wie kent dit???????

Raar verhaal. Gelukkig is het nu weer goed. Zou ook niet meer de huisarts bellen alleen als vandaag hetzelfde gebeurt. Of als ze duf of loom word maar dat snap je ook wel.
Een paracetamolletje kan geen kwaad hoor!

Ik ben ook vrij makkelijk met paracetamol, ze knappen er vaak iets van op en het kan geen kwaad.
Groetjes sandra

Gisterenavond werd ze wakker rond 11 uur en was ze weer heeeel erg warm
Had haar temp opgemeten en ze had nu 40.6

Ik heb gelijk de dienstdoende arts gebeld en heeft me gerust gesteld dat het niet alarmerend was omdat ze voor de rest niet suf of loom was.

Ze was gewoon met de afstandbediening aan het spelen.
Mocht ook weer een paracetamol geven, maar moest haar wel heel de nacht in de gaten houden.

Nu is gelukkig de koorts naar beneden gegaan ze heeft nu 38,5 gelukkig al heel wat minder dan gisteren.

Esmë de dokter zei ook een virusje of een doorkomend tandje.

We zullen afwachten maar het is zoooooo zielig je zou het zo graag van haar overnemen.

Liefs Ilse

ik heb er geen verstand van , maar las gisteren bij de tandarts toevallig, dat doorkomende tanden geen koorts veroorzaken, dus dat er dan iets anders aan de hand is. Een ontsteking oid.

beterschap, wacht niet te lang af hoor, gewoon even op bezoek bij de ha.

mama van Rêve

Raar he, dat die koorts zo kan schommelen.
Hopelijk gaat ie niet weer zover omhoog.

Geef Danique maar een  dikke  van ons.
Dan is ze snel weer helemaal de oude   .

Groetjes Marina

Hee Ilse

Ik las net je verhaal en het is deze week heel herkenbaar. Hjerre heeft dit namelijk ook. Overdag heeft hij geen koorts, wel een beetje verhoging en 's avonds heeft hij wel koort, ook tot 40 graden. Bij Hjerre zijn het duidelijk de tandjes ( de eerste twee) die doorkomen. Hij is er niet bepaald vrolijk bij...helaas en heeft er goed last van.

Denk dus ook dat het tandjes zijn.

Groetjes Hanneke

Je zult wel geschrokken zijn. Gelukkig gaat het weer wat beter met Danique. Enne, goed gedaan hoor!

Liefs,
Nelly.

Hé, ben ik goed of ben ik goed whahaha..

Je moet je kleine altijd goed in de gaten houden als het in de 40 graden koorts heeft.
Als dit langer dan 3 dagen aan houd (en dus niet zakt)  Ã¡ltijd naar je huisarts gaan.
Dit werd mij destijds door de huisarts zelf gezegt/aangeraden. Ook al drinken ze goed dan kunnen ze namelijk nóg uitdrogen..

Mocht ze morgen nog koorts hebben óók gaan, dit ivm het weekend.

Je kleine moppie dus lekker veel sap laten drinken, veel laten slapen, knuffelen en op z'n tijd een paracetamoletje! Dan komt het vast weer goed!

Dikke kus van ons,

Esmé mv
Kay

Terug
Bovenaan