Wie kiest er ook bewust voor groter leeftijdsverschil kids??

Hai Lotje,

Mijn dochtertje wordt 24 december 3 jaar en we hebben net besloten dat we nu graag een broertje of zusje voor Senna willen. Ja je moet eenmaal keuzes in je leven maken en wij hebben een jaar geleden huis gekocht heb net een half jaar een nieuwe baan dus ik kon niet echt eerder zwanger worden was er ook niet echt aan toe hoor! Senna speelt nu ook veel met poppen en ze vind baby's helemaal geweldig dus ja dan begint het toch weer erg te kriebelen. Ik kan niet wachten........
Hoe oud ben je?

Groetjes Martine

Hoi!

Ook wij hebben altijd gezegd wat meer leeftijdsverschil te willen tussen de eerste en de tweede. Zo rond de 3 jaar. Dat wilden we zodat de oudste ook naar peuterspeelzaal zou gaan of zelfs al naar school. Dan heb je ook lekker de tijd om af en toe alleen te zijn met de jongste. Om daar ook mee te gaan babyzwemmen of zo.
Als het goed is zit er bij ons straks 3 1/2 jaar tussen en dat vind ik wel mooi.
En natuurlijk kleeft aan alles een voor- en een nadeel, maar ik ben zooo blij dat onze dochter lekker zelfstandig is, vóór de tweede zich aandient!

Groetjes, Kaskes

Hoi Martine,

Je wilde weten hoe oud ik ben, nou ik ben nu 2 dagen 28  Hahaha, op naar de 30!!Hoop dat deze week snel voorbij is dan kunnen we weer gaan klussen voor ronde 5.
Kaskas, ben jij al zwanger?? Tenminste dat dacht ik uit je verhaal te halen.

Lotje

hoi meiden!!!
ik ben helemaal nieuw hier
maar wij gaan voor een derde, onze dochters zijn 10 en 8 jaar???
een groter leeftijdsverschil dan jullie....
wij zijn al in ronde 10 dus al weer effe bezig
succes allemaal
groetjes mirmir77

Het lijkt wel of mijn verhaal hier stond, echt waar. Dochterlief is ook 2,5 jaar en nu zijn we bezig voor een 2e. Helaas wil dit nog niet lukken en ben ik sinds donderdag in de 7e ronde beland. Maar die vragen wanneer je een 2e krijgt begint me langzamerhand de keel uit te hangen. Sterker nog soms vragen ze het niet eens, dan zeggen ze gewoon goh wordt het geen tijd voor een tweede? Pfff doodmoe wordt ik ervan en geirriteerd raak ik ervan vooral omdat het nog niet lukt. Soms beginnen ze zelfs over mijn leeftijd. Ben dus 34 jaar. Tja wat een omgeving wel niet met je kan doen he?

Groetjes Bibi

Hoi Lotje,

Ja, na een miskraam in oktober ben ik meteen weer zwanger geraakt en gisteren op de echo zagen we dat ik 8 wkn 4 dgn was. Nu dus alweer een dagje verder ;-)
Als die kleine een beetje zijn best doet zou hij/zij precies 3 1/2 jaar kunnen gaan schelen met de oudste. Dan zou ik 6 dagen overtijd moeten raken, haha!

Succes met zwanger worden en qua leeftijdverschil: doe wat je zelf prettig vindt!

Kaskes

Hai allemaal,

Ik wil zo graag zwangerworden maar heb 1 week geleden een darmonderzoek gehad en ik blijk een parasiet te hebben inmijn darmen. Lekker he dames!!!!
Nou moet ik dus 2 weken aan de antibiotica en daar baal ik behoorlijk van want tja kan ik nog niet zwanger worden!!! Balen! Maar ja het is maar 2 wkn dus valt mee te leven! Toch?

Groetjes Martine.

Terug
Bovenaan