Wie kiest ook bewust voor een klein leeftijdsverschil?

Hoi,

Ik begrijp wel dat er gezegd wordt 9mnd zwanger en 9mnd ontzwangeren, maar goed ik voel me goed en ik ben alweer op mijn oude gewicht. Ja en ik zie het dan wel weer of mijn lichaam het aankan. Ik heb geen zin om echt 9mnd te wachten. Ik weet niet hoe de andere meiden hier over denken, maar dit is mijn mening.

Groetjes,

Mayke

Hallo allemaal,

Ik  wilde graag een groter leeftijdsverschil. Maar ja, wat is willen? Mijn zoon is bijna 9 jaar en ik ben momenteel 30 weken zwanger. Soms heb je het inderdaad niet voor het kiezen. Ben  meer als  4 jaar  bezig geweest om zwanger te worden en helaas een paar keer niet juist verlopen de zwangerschap.
Maar gelukkig gaat alles goed en als ik zie hoe mijn zoon de zwangerschap ervaart, ik zou niet anders willen. Hij is zo zorgzaam en aan de andere kant echt nog een kind, geweldig om mee te maken. Omdat mijn man ook vaak weg is voor z'n werk hebben wij een nog sterkere  band opgebouwd. Maar soms is het niet altijd makkelijk alleen. Laat staan de alleenstaande moeders want mijn man is alleen een paar weken weg voor z'n werk.

Het is misschien fijn als je de kinderen achter elkaar krijgt, maar ik heb er bewust niet voor gekozen. Ik denk dat er bij allebei positieve en negatieve kanten aanzitten. Sommige zeggen, waar begin jij aan? Ze moesten eens weten.  Maar ja, nogmaals je kunt niet altijd kiezen. En ook al had ik  het voor het kiezen,  koos ik voor een groter leeftijdsverschil.Tenslotte hebben we allemaal een kinderwens, daar gaat het toch om.

Allemaal een fijne zwangerschap toegewenst en diegene die nog niet zwanger zijn, heel veel succes en geluk in de toekomst.

Veel liefs van Monique.

Wat dat ontzwangeren betereft. Voor een deel van de vrouwen zal dat zeker van toepassing zijn, maar ik voel me ontzettend lekker in mijn vel en heb niet het idee dat er nog wat te ontzwangeren valt. Kilo's zijn eraf (zelfs nog extra kilo's), mijn conditie is op peil. Ik heb energie voor tien. Veol me zelfs beter dan ik me de laatste jaren gevoeld heb.

En dat terwijl ik twee zwangerschappen achter elkaar heb gehad (met 18 weken ging het mis, daarna na twee maanden weerz wanger en nu is mijn kidnje 16 weken).

Maar het laatste woord heeft toch mijn lichaam, als die er geen "zin" in heeft dan zal ik ook niet zwanger worden.

Ach sommige dingen komen zoals ze komen, we kunnen niet in de toekomst kijken, en dat is maar goed ook. En wat hierboven ook al gezegd wordt, ook een groter leeftijdsverschil is erg leuk. Mijn meiden hebben de komst van hun broertje heel bewust meegemaakt.

Miep

Terug
Bovenaan