wie klets mee?? gestopt in februari!!

Hoi meiden,

Wat leuk om te lezen dat er zoveel voor een 3e gaan. Ik heb mijn naam ook op het lijstje gezet. Aankomende week kan ik helaas niet reageren omdat we er dan lekker even tussenuit knijpen!! Alles goed verder?

En Eveline, gezellig dat je je erbij gezet hebt!!

Liefs,

Baby09

pien, 32 jaar, 3ekindje, 1e ronde, NOD 8mrt
eveline,29jaar, 2ekindje,  1e ronde, NOD ???
Franny 27 jaar,3e kindje,ronde?,NOD 10 mrt
babymama 31 jaar, 3e kindje, 2e ronde, NOD 11/13 maart
baby09 25 jaar, 3e kindje, 1e ronden, NOD rond 24 maart (lange cyclus)

hoi meiden

heb onze forum even weer op de 1e pagina gezet
hier is alles nog rustig nog geen krampjes enz .
houden zo dan komt het wel goed nog een paar daagjes en dan is het al de 8e

groetjes pien

Hoi meiden,

Hoe is het hier? En Pien is er al meer bekend bij jou? Met mij gaat het wel goed. Ik hoop dat ik deze week mijn eisprong heb, ik heb wel een beetje buikkrampen... Ben benieuwd.

Gr.

hallo meiden

hier is het nog steeds rustig nog geen rode duivels te zien dus dat is gunstig!!
 zou het dan nu al?? nee eerst maar ontpillen denk ik,
 zal volgende week wel ongesteld worden heb tot nu toe nog nergens last van

eerst weer de groeten pien

Hoi hoi Dames,

Aan deze kant nog geen rode zee,voel wel steeds menstruatiesteekjes,maar tot nu toe rustig hier.
Wel me borsten nog gevoelig en me tepels,lijken wel witte knopjes op te komen zitten(misschien verbeelding)

Iemand aan de andere kant nog aan wachten?

Groetjes Franny

Ik heb even niets van me laten horen en nu kom ik meteen met het nieuws dat ik zwanger ben!!!!!
Dus ons derde ukkie is onderweg.
Ik zal denk ik minder op dit forum aanwezig zijn en vooral bij het zwangerforum schrijven, maar ik lees wel mee hoor en wens jullie allemaal heel veel succes met zwanger worden!!!!!!!

liefs babymama

he franny,
wat spannend joh. Wanneer ga je testen? Misschien kunnen we wel samen naar het zwanger zijn forum.

groetjes babymama

Hoi babymama,
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!! Jeetje, wat is dat snel gegaan. Heel erg veel succes & plezier, geniet ervan!!!
gr.Eveline

Terug
Bovenaan