Wie kletst gezellig met me mee ?

A

Anoniem

Guest

Hallo Allemaal,

Wie kletst er gezellig met me mee ?
Zou het leuk vinden als er meiden reageren die ook al wat langer aan het proberen zijn. Ik zelf ga nu op naar ronde 6.

Traantjes als andere zo leuk vertellen over hun zwangerschap of baby, wachten wachten en nog eens wachten iedere maand, spanning vlak voor de gevreesde menstruatiedatum,  vanalles en nog wat voelen iedere maand en ga zo maar door.
Op naar een 6de poging is nog niet het einde van de wereld maar toch wordt het iedere maand steeds deprimerender, verdrietiger, be-angstiger en teleurstellender.
Mensen om ons heen raken maar zwanger en zwanger en zwanger en ook nog eens heel erg snel.

Ik hoop met een grote, leuke en gezellige groep te kunnen gaan kletsen !!

Liefs, Silvia

Hoi Sylvia,

Klopt het dat je afgelopen zaterdag je NOD had maar nu negatief getest had?
Ik zit namelijk bij het kopje nod tussen sint en kerst.

Misschien is het wel leuk om ook een soort forumnaam te hebben ofoz, net zoals de wiebelmeiden en de klusbabes? Wat jij? Bezige bijtjes ofzoiets?

Hoi Sylvia,

Ik doe met je mee!!!!
Had al gereageerd op je vorige berichtje dat je weer ongi was geworden.

We kunnen wel wat positiviteit gebruiken. Ik wacht nog op mijn ongi..
Heb pijn in mijn buik en donkere uitscheiding…. Jakkie.
Om gek van te worden. Je weet dat het er aan zit te komen, maar blijft hopen
dat het misschien toch zwangerschapskwaaltjes zijn.

Ik heb veel moeite met deze periode. Morgen Sinterklaas vieren met een ander
zijn kindjes en dat voelt zo k****.
Kan er steeds wel weer om janken, maar het is nu effe niet anders. Ben blij dat
ik het kan delen met jullie..

Gr Groen 1981

hoi sylvia en de andere meiden,
ik doe ook graag mee. Wij zitten in de vierde ronde voor ons eerste kindje.
Bezige bijtjes! die is wel leuk ja! hi,hi

Ben nu toch weer vol goede moed dat het deze keer gaat lukken.
Je moet blijven hopen he?
We gaan er gewoon weer flink tegenaan klussen!
Ik hoop dat we elkaar een beetje kunnen steunen als we het moeilijk hebben op baaldagen en zo.
Mannen lijken dat toch niet zo te begrijpen (volgende maand toch weer een kans? zegt ie dan) ja, natuurlijk! maar ik wil het nu!!
En ik heb het in mijn omgeving niet verteld. Jullie wel?
Zou het wel graag doen maar durf het niet. Ben dan bang dat iedereen het iedere maand gaat vragen, en??
Dat wil ik dus niet dus houd ik het voor me. maar wil het wel graag delen met meiden die dit ook meemaken.
Dus de bezige bijtjes bij deze geopend??

Hahaha, lijkt me ook lache de bezige bijtjes.

Sylvia, wat vind jij ervan? Kun jij eventueel het topic onderwerp veranderen of een nieuwe openen?

Leuk meiden!

Hoi Sylvia en alle andere meiden

Tuurlijk klets ik met je mee op je nieuwe topic!
Nogmaals erg rot dat je weer ongesteld bent geworden. Ik had het je echt zo gegund!
....bezige bijtjes, ook leuk!

Mijn verhaal tot nu toe...
Ik ben Lisa, 26 jaar oud. Ik zit (nog) in ronde 5. A.s zondag (de 9e) is mijn NOD.
Mijn cyclus is ongeveer 30 dagen, maar vorige keer was oook 4 dgn overtijd. Dus helemaal zeker ben ik daar niet meer van. Ben ook erg onzeker of het deze keer gelukt is. Heb vanaf dag 12 tot dag 20 LH testen gedaan an allen negatief!
Mijn man is inderdaad ook veel nuchterder dan ik. Hij wil het ook graag hoor. Maar zegt er niet zo mee bezig te zijn.
Ik probeer me niet te veel mee te laten slepen, maar het wordt toch altijd spannend naarmate  mn NOD  in de buurt komt.

Hoe is het met jullie allemaal?

liefs Lisa

Hoi meiden,

ik zit midden in ronde 6 en ik merk dat het iedere ronde moeilijker wordt om ermee om te gaan dat je toch weer ongesteld wordt. Iedere maand is het een grotere teleurstelling, omdat je denkt: nou, deze maand zal het dan toch wel gelukt zijn??? Om de dag klussen heeft voor heel veel mensen zin, maar voor ons helpt het (tot nu toe) niet echt. Waarom niet?
Momenteel ben ik ziek, m'n hele lichaam doet pijn, heb echt griep voor het eerst sinds 4 jaar of zo. Het stomme is dat ook m'n borsten pijn doen, dan ga je meteen denken: hoort dat erbij, is deze griep nu ergens een reactie op of zo?? Maar je kan niet meer doen dan afwachten. Ik hoop in elk geval dat het heel snel weer over gaat.
Bij jullie lees ik heel veel over die ovulatietesten. Ik ben er sinds  3 maanden mee bezig, maar kom er ECHT geen wijs uit! Ik heb nog geen 1 keer gezien dat het teststreepje even sterk of sterker was dan het controlestreepje. Eerst denk je dan: zeker te laat begonnen, dus de volgende maand eerder beginnen, maar ben ondertussen alweer ongesteld geworden en als je dan gaat rekenen MOET de ovulatie tijdens het testen zijn geweest, maar dat was dus niet te zien. Vaaaaaag toch???
Voor mezelf heb ik nu  zoiets van: ik probeer het nog 1x, daarna stop ik ermee want ze zijn ook best wel duur en als het bij mij toch niet helpt...

Nou, ik  ben heel erg blij dat ik me aangesloten heb bij dit forum,  lekker alles van je af kletsen en gevoelens delen. Voel me al best wel 'thuis', ondanks dat ik pas sinds een paar dagen met het forum mee doe! Bedankt meiden!

Liefs, Linda  

Hallo Bezige bijtjes . Erug leuk !!! Die gaan we gebruiken !

Super leuk om ook zo'n topic te hebben met zijn allen zoals inderdaad wiebelmeiden enzo.
Ik schrijf mee op diverse topics maar op een gegeven ogenblik ben ik het overzicht kwijt en is het ook veel werk om dat allemaal bij te houden.
Daarbij schrijven er ook wel eens meiden mee die net zijn gestopt met de pil en dan lees ik wel eens verhalen dat ik echt denk: o my god.
En ook komen we wel eens meiden voor het eerst op het forum als ze overtijd zijn of net een paar dagen voor hun menstruatie zitten en vanalles voelen wat duidelijk wijst op een zwangerschap. Vervolgens zijn ze inderdaad zwanger en dan is de vogel weer gevlogen.
Persoonlijk heb ik meer behoefte aan meiden die ook al wat langer aan het proberen zijn om zwanger te raken en om gezellig met elkaar te kletsen over het hele gebeuren rondom het willen zwanger raken maar ook over allerlei dagelijkse ditjes en datjes.

Ik wil dus heeeel erg graag een Bezige Bijtjes topic openen met jullie ( super leuk & gezellig !  ) alleen: wat schrijf ik op in de openingskolom ?
Iedereen is natuurlijk heel erg welkom om mee te kletsen op de bijtjes topic, maar zou het wel fijn vinden als er meiden bij komen die in hetzelfde schuitje als wij zitten.

Wat vinden/denken jullie ?

Liefs, Silvia

ps. Allemaal alvast heel erg bedankt voor jullie leuke & lieve berichtjes: vond het meteen al erg gezellig  !!

Terug
Bovenaan