Wie kletst gezellig met me mee ?

Hoi meiden
Ik ben er meer voor om op dit forum gedeelte te blijven. Heb niet zo'n zin in horror verhalen die me alleen maar meer het gevoel geven dat het misschien niet gaat lukken.
Ik denk dat we nog steeds op dit forum gedeelte horen!
Maar als anderen hier anders over denken ga ik ook mee hoor. Ik ben natuurlijk nog relatief kort bezig (vierde ronde)
Aapje

Dag Dames,

Het is al erg gezellie hier en ik denk dat het nog wel fijn is om een topic bij ‘zwanger worden’ te openen ipv ‘als zwanger worden langer duurt’. Ben ik nog niet aan toe.
Sylvia begin jij dan met jezelf voor te stellen en alle leuke dingen in je leven, dan volgen wij wel. Het is immers jou idee. Ik kijk uit naar topic: bezig bijtjes… leuk!!
Ik zit nu op dag 30 (5e ronde) en nog steeds niet ongi. De vorige keer was het ook al 31 dgn, dus wacht morgen nog af en ga dan testen.
Mijn mannetje is ook erg nuchter. Ik moet zeggen dat hij er steeds meer naar gaat vragen. Verder moet ik er niet teveel over praten. Het grappige is dat we al wel uit zijn over de namen en dat hij ze bedacht heeft ha..ha…
Hoe zit dat met jullie, hebben jullie al leuke namen in gedachten. Even wat positiefs erin gooien. Heb ik nl erg veel behoefte aan.

Groetjes Groen1981

Hallo bijtjes!

Wat leuk die naam!!!
Kijk er naar uit hoor die nieuwe topic! Vind t wel een troost dat we zo bij elkaar viden, omdat we allemaal ongeveer even lang bezig zijn. Niemand begrijpt zo goed wat er in je omgaat, als de meiden hier op het forum.

Ik merk wel dat ik de dagen alweer aan t aftellen ben..... zondag weet ik of poging 5 succesvol is geweest of dat ik mee ga in ronde 6. Wacht ook niet te lang meer met testen, want als je overtijd bent geeft dat alleen maar (valse) hoop...zucht...

Ja ik had trouwens een hele leuke meidennaam in gedachten, maar mijn beste vriendin is vorige maand bevallen van een dochter: Lieke.  Laat dat nou net "mijn naam "te zijn geweest!!!!! Voor een jongetje vind ik t wel erg moeilijk.

liefs

Hallo dames,
Al een tijdje kletste ik mee in het onderwerp wie telt er samen met mij af tot 1 december. Hier heb ik regelmatig gereageerd en ik leefde hier ook met mensen mee en andersom. Nu heb ik het gevoel dat ik niet meer mee mag kletsen omdat wij net begonnen zijn. Dit is ons tweede kindje en het is niet zo dat ik bij elk pijntje voel dat ik zwanger ben, maar volgens mij heeft iedereen dit wel een beetje door de hoop die je heb. Heb bij eerste kindje ook hier meegekletst en zal niet zomaar niets meer laten horen.
Nu vraag ik me af wat jullie willen..... Een select groepje met mensen die langer dan??? bezig zijn. Of een groepje met mensen die ervaringen willen delen ook al zijn ze niet even lang bezig...... Zeg het maar.

Groetjes Jojo

Hallo Iedereen,

Zullen we maar gewoon hier blijven bij de 'zwanger worden forum" ?
Het duurt bij ons allemaal wel wat (te) langer maar vind die andere denk ik meer iets voor als je meer dan een jaar bezig bent en misschien al onderzoeken bent aan het laten doen.
Ik open een nieuwe topic met: bezige bijtjes die al wat langer zoemen. Is dat wat ? Oke ?
Dan schrijf ik in het eerst blok iets van : bij deze open ik de topic bijtjes die al wat langer zoemen voor meiden die al wat langer aan het proberen zijn om zwanger te raken en gezellig met elkaar willen kletsen en elkaar willen steunen, troosten en proosten.

En dan zal ik me als eerst voorstellen.

Erg leuk !!!

Ik hoor het wel. Groetjes Silvia

Okidoki. Bij deze sluit ik dan deze topic en is de nieuwe topic: Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen geopend !!!!

Tot daar !!!

Groetjes, Silvia

Terug
Bovenaan