wie komt er uit overijssel en is net als ik jong moeder??

hallo

ik ben 23 jaar en mama van  een zoon
kom uit overijssel!
wie van jullie komt er nog meer uit overijssel en welke plaats?
misschien kunnen we ervaring wisselen!


groeten mama
 
Hallo mama van 1,

Hier nog een moeder uit overijsel.
Ik heb een zoon van 2 jaar en 8 maanden, en ben zelf 27 vind ik ook nog wel betrekkelijk jong haha.

Groetjes Saskia
 
Hallo Saskia,

waar in overijssel woon je als ik vragen mag ik woon in vroomshoop!
en ja je bent  inderdaad ook  een jongen moeder als je 27 bent en een kindje van 2,8 hebt
leuk he??
werk je of ben je thuis??

groeten mama
 
He hallo,

Ik woon heel dichtbij jou namelijk in Hardenberg, dus dat is bij wijze van naast de deur he?

Ik ben thuisblijfmoeder, maar heb heb wel 2 oppaskindjes zodat ik ook nog een steentje bij draag in de portomonnee. Ik heb toen Daan kleiner was schoonmaak werk gedaan in de avonduren zodat ik geen oppas nodig was. Maar dit deed ik 5 avonden in de week en was niet te combineren met een gezinnetje, dus heb ik ruim een jaar geleden besloten om thuis te blijven.
Ik heb ook een poosje kinderkleding party's gegeven, maar dat kreeg ik niet van de grond hier in de omgeving, dus toen ben ik opzoek gegaan naar opppaskindjes.
Aangezien ik altijd met kleine kinderen heb willen werken, was dat natuurlijk wel een goede optie.

Hoe oud is jou zoontje?

Nou tot schrijfs maar.

Groetjes Saskia
 
quote: sassie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2007 07:40:26'));

He hallo,

Ik woon heel dichtbij jou namelijk in Hardenberg, dus dat is bij wijze van naast de deur he?

Ik ben thuisblijfmoeder, maar heb heb wel 2 oppaskindjes zodat ik ook nog een steentje bij draag in de portomonnee. Ik heb toen Daan kleiner was schoonmaak werk gedaan in de avonduren zodat ik geen oppas nodig was. Maar dit deed ik 5 avonden in de week en was niet te combineren met een gezinnetje, dus heb ik ruim een jaar geleden besloten om thuis te blijven.
Ik heb ook een poosje kinderkleding party's gegeven, maar dat kreeg ik niet van de grond hier in de omgeving, dus toen ben ik opzoek gegaan naar opppaskindjes.
Aangezien ik altijd met kleine kinderen heb willen werken, was dat natuurlijk wel een goede optie.

Hoe oud is jou zoontje?

Nou tot schrijfs maar.

Groetjes Saskia


hallo

ja dat is zeker dichtbij en wat grappig te lezen dat je een thuisblijfmoeder bent en ook oppaskindjes hebt
ik ben namelijk ook thuis bij mijn zoontje en ik ben ook druk op zoek naar een oppaskindje of meerderen! ik ben namelijk dol op kinderen maar wij moeten het helaas bij 1 kindje houden vandaar dat ik dacht ga dat doen dan draag je wat bij en je doet wat je heel mooi vind kindjes verzorge!
alleen een oppaskindje vinden gaat nog niet zo makkelijk denk dat het echt via via moet of niet hoe ben jij er zo aan gekomen als ik vragen mag??

mijn zoontje is 4 jaar (16 april) en gaat dus nu naar de bassischool! en jou zoontje hoe oud is die??

is toch wel grappig dat er mensen dicht uit de buurt op het forum zitten!!

nou tot horens!

groeten Jamie   mama van Devran




 
Hallo Jamie,

Grappig inderdaad om mensen zo tegen te komen.

Daan is wordt in december 3 dus de basisschool is voor ons nog een eindje weg, alhoewel de tijd vliegt voorbij.

Mijn ene oppaskindje is van een oude vriendin van mij die ik na jaren weer tegen kwam, en het kwam heel toevallig te sprake dat zij oppas zocht via het gastouderburo en ik stond net in geschreven. Zij wilde haar zoontje niet naar een vreemd iemand brengen dus heb ik aangeboden dat ik wel op wilde passen. Maar het loopt nog steeds niet via het gastouderburo ik pas zwart op.
En dan heb ik nog een meisje van 4 en die heb ik via het gastouderburo toegewezen gekregen.

Volgens mij stond er laatst op marktplaats een advertentie dat er iemand uit vroomshoop een oppas zocht. Ik kijk zelf geregeld op marktplaats of en advertenties staan van mensen die een oppas zoeken.

Nou ik ga er eens even 2 uit elkaar halen hier want volgens mij is het oorlog haha.

Groetjs saskia
 
hallo saskia,

de bassiscchool is inderdaad nog ver weg maar vergis je niet je bent er zo hoor dat had ik ook ze gaan al 2,5 maand eerder heen iedere week een dag proef dus schiet wel op dan haha maar heeft ook wel wat hoor!

ja je moet wat oppassen betreft net die mazzel hebben dat je iemand weet ik weet dit dus niet en dan word het al gauw moeilijker zal ook niet weten welke gastouderbureaus je hebt en zo
ik kijk wel geregeld op mp en ik had laatst iemand uit den ham en die het net die dag erop een afspraak met iemand anders staan heel jammer
en er stond er 1 in vroomshoop op maar die reageert niet terug dus dat kan ook nog en de adv werd verwijderd dan denk ik wel eens is misschien wel net zo netjes even te laten weten van hoe of wat!!

nou ga even stofzuigen en dweilen tot horens!!

groeten jamie
 
Hoi Hoi,

Het klopt wel dat het niet zo heel makkelijk is om aan oppaskindjes te komen, zelf via het gastouderburo kan er een poosje overheen gaan dat heb ik gemerkt ik had na een half jaar ingeschreven te staan eindelijk een belletje dat ze een kindje voor mij hadden.
Hier in hardenberg zit een gastouderburo de speeldoos en in balkbrug zit er ook eentje die heet pinkeltje geloof ik. Misschien de moeite waard om eens te informeren?
Heb jij een advertentie op marktplaats staan? Ik was van middag aan het neuzen zodoende.

Het zal wel dat de basisschool ook wel weer wat heeft, ik denk dat ik straks ook wel blij ben als Daan heen zou kunnen hoor. Hij was er namelijk ook al aan toe om naar de peuterspeelzaal te gaan voordat hij 2 was, hij is namelijk heel ondernemend. En omdat ik alle dagen thuis ben is zijn wereldje natuurlijk wel heel erg klein.

Zo ik gaa eens even met het eten aan de gang manlief zal over een half uurtje wel thuis komen en dan is het wel zo prettig als ik het eten bijna klaar heb.

Groetjes saskia
 
Terug
Bovenaan