quote: sassie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2007 07:40:26&apos
);
He hallo,
Ik woon heel dichtbij jou namelijk in Hardenberg, dus dat is bij wijze van naast de deur he?
Ik ben thuisblijfmoeder, maar heb heb wel 2 oppaskindjes zodat ik ook nog een steentje bij draag in de portomonnee. Ik heb toen Daan kleiner was schoonmaak werk gedaan in de avonduren zodat ik geen oppas nodig was. Maar dit deed ik 5 avonden in de week en was niet te combineren met een gezinnetje, dus heb ik ruim een jaar geleden besloten om thuis te blijven.
Ik heb ook een poosje kinderkleding party's gegeven, maar dat kreeg ik niet van de grond hier in de omgeving, dus toen ben ik opzoek gegaan naar opppaskindjes.
Aangezien ik altijd met kleine kinderen heb willen werken, was dat natuurlijk wel een goede optie.
Hoe oud is jou zoontje?
Nou tot schrijfs maar.
Groetjes Saskia
hallo
ja dat is zeker dichtbij en wat grappig te lezen dat je een thuisblijfmoeder bent en ook oppaskindjes hebt
ik ben namelijk ook thuis bij mijn zoontje en ik ben ook druk op zoek naar een oppaskindje of meerderen! ik ben namelijk dol op kinderen maar wij moeten het helaas bij 1 kindje houden vandaar dat ik dacht ga dat doen dan draag je wat bij en je doet wat je heel mooi vind kindjes verzorge!
alleen een oppaskindje vinden gaat nog niet zo makkelijk denk dat het echt via via moet of niet hoe ben jij er zo aan gekomen als ik vragen mag??
mijn zoontje is 4 jaar (16 april) en gaat dus nu naar de bassischool! en jou zoontje hoe oud is die??
is toch wel grappig dat er mensen dicht uit de buurt op het forum zitten!!
nou tot horens!
groeten Jamie mama van Devran