wie komt er uit overijssel en is net als ik jong moeder??

hoi,

ja inderdaad kom je niet zo even aan een oppaskindje
en ja ik sta op marktplaats gezien??? ja mijn naam stond erbij he en een foto weet je meteen hoe ik eruit zie hahaha

ik kreeg vanmorgen telefoon van iemand zocht oppas voor 4 kids kwam hier over 4 weken wonen en hij vroeg rare dingen joh eerst kreeg ik het niet zo mee was net uit bed wakker geworden van de telefoon al om 9 uur!! en later had hij het over met 1 kind naar boven die uit laten kleden dan kwam hij met een ander kind die dan toe kon kijken en waar ik dan naar keek lichaam of gezicht nou ik schrok zo zal ik je vertellen ik wist niet wat ik er mee moest ik heb gauw opgegooid bah
daarvoor had hij het al over een kindje van 8 liep achter was zeg maar 5 maar op een ander gebied loopt ze voor zegt ie snap je wat ik bedoel zegt ie ook nog dus krijgt ze soms wat extra aandacht van papa nou denk wat moet ik hier mee nou ja maar afkappen heb ook niets meer gezegd denk maar dat is niet goed!
raar he heb maar gelijk mijn telefoonnummer verwijderd denk dat gebeurd mij niet weer hahahha
eerst moeten ze me mailen en 4 kids in 1 keer zat ook al niet op te wachten van 3 5 8 en 11 vind tot een jaar of 6 wel mooi!

nou ja denk heb ik weer!

nou verder alles goed hier wel!
nog een paar dagen en dan begint de school weer he! vind het stiekem wel weer lekker mijn zoontje is er erg aan toe!
heb je hem ook gezien op de foto met zijn haartjes?? die zijn helemaal kort nu haha wou die zelf zonde he ben gister geweest!!

nou maar ik ga krijg een beetje zere bibs van het zitten heb net gefiets van vroomshoop naar daarle en toen denham en toen weer naar vroomshoop even een ijsje gegeten en toen naar huis met mijn mams en zusje en zoontje dat was me dagje wel weer maar je die kilos moeten eraf! er zitten er nog 20 teveel op van na devran bah maar gaat zo moeilijk he!

nou was weer een heel verhaal maar tot horens en de groetjes!!

 
Hoi Hoi,

Wat een raar telefoontje zeg. Mijn buurvrouw heeft ook ooit zoiets meegemaakt, en ook via een advertentie die zijn geplaatst had.
Zo kom je er maar weer achter dat er ook maniaken rondsnuffelen.
Ik had de advertentie gezien inderdaad, zonda dat devran zijn bos haar kwijt is.

Hier ook een die in strijd is met de kilo's. Ik was na de zwangerschap van daan heel snel mijn kilo's kwijt, maar voor een poos terug had ik het idee dat ik wat onder gewicht had dus wilde er wel graag een kilo of 3 bij aan zodat ik wat lekkerder in mijn vel zou zitten, maar nu zijn er geen 3 bij gekomen maar 12 oeps. Dus ik wil er wel weer een paar vanaf anders moet ik straks een hele nieuwe winter garderobe kopen.
Maar je hebt gisteren dan een mooi eindje gefietst, ik vind dat altijd wel lekker hoor.
Wij fietsen na het eten vaak nog even een rondje hardenberg.

Ik ga Daan maar eens even wakker maken die ligt nu op de bank te slapen maar ik wil nog even naar de achterburen. Bij de vader van de achterbuurman hebben ze prostaatkanker ontdekt, en hij zou gisteren de uitslag van de scan krijgen dus ik ben wel heel erg benieuwd wat daar uit gekomen is en wat de verdere behandeling en verwachting is.

Groetjes saskia
 
hoi sassie,

hier ben ik ook eens een keer was mijn wachtwoord en zo kwijt en kon niet meer hierop komen en nu heb ik maar een ander emailadres aangemaakt en kon ik een andere naam maken en zodoende hier weer op!

alles goed ben je nog wel eens actief op het forum hier ik lees wel dagelijks ff mee hier!

ja wat raar he dat telefoontje vond ik zelf ook maar goed had mijn nummer er maar afgehaald dus heb ik ook niet weer gehad op het moment is de advertentie ook even weg omdat alles op mijn nieuwe email moet anders moet ik 2 dingen bij houden is zo onhandig!
nou nog steeds druk met oppassen ik heb nog steeds niets gevonden maar acht die tyd komt vanzelf wel denk ik en anders niet ook ben ik op zoek naar een huisje waar ik schoonkan maken het hoeft niet kwa geld maar is toch lekker erbij en je bent er even uit!

nou ik zie het wel als ik je nog eens weer spreek!

groetjes
 
Terug
Bovenaan