wie krijgen er al een buikje??

ja ik merk het ook 11 weken en 5 dagen nu...2e kindje zeggen dat het dan sneller gaat maar mn gewone broeken passen nog net dicht maar absoluut niet lekker dus de de positiebroeken liggen hier ook weer in de kast:D bij de eerste was dit pas rond de 15 a 16 weken
 
ik begin ook al een buikje te krijgen. Met een spijkerbroek zie het nog niet goed, maar als ik een jurkje aan heb wel. Ik krijg dan ook allemaal reacties van iedereen. Ik ben nu 11 weken en 2 dagen.
 
Mijn vriendin is normaal erg slank, maar krijgt nu ook een buikje. Ze is ongeveer 9 weken. (Morgenavond weten we meer)...

Nu gaan wij 20 Mei trouwen... Hopelijk past ze haar jurk nog :)
 
Met dat kleine probleempje zit ik ook! Wij gaan namelijk 10 juni trouwen. Wel moet de jurk nog ingenomen worden dus dat zal allemaal wel goed komen.

Ook gaan wij naar Curacao daarna, dus hoop dat dat een beetje gaat met vliegen etc.

Fijne dag 20 mei! en geniet ervan. Wij hebben zaterdag ons vrijgezellenfeest gehad, dus een leuke voorproef op de grote dag. Wel was hij pas om half 6 thuis 's ochtends en ik om 1 uur. Dat is het verschil tussen een zwangere vrouw en een man (wat hebben jullie het toch makkelijk haha)
 
Makkelijk?? Afgelopen zaterdagmiddag kwam ik thuis nadat ik bij mijn ouders was geweest. Loop ik naar binnen, kom ik daar mijn vriendin helemaal overstuur tegen. Dus ik vraag wat er aan de hand is (Schrok best wel want normaal heeft ze nooit zoiets), blijkt het dat ze de scheerschuim niet kon vinden. Niet normaal die reactie!

Toen ik haar vertelde dat die op de normale plek staat, en ze hem gevonden had, was de emotionele bui weer snel over en konden we er samen om lachen :)

Ben bang dat dit pas het begin is...
Wij mannen krijgen het dus ook zwaar te verduren...
 
Hahaha wat een verhaal! Dat heb ik nog niet gehad.

Ik flipte wel een klein beetje om het feit dat de mannen zaterdag een stripper hadden gehuurd voor mijn as man. Steekt toch een beetje! Aangezien de vrouw lichamelijk aardig veranderd ;)

Het belangrijkste is mee veren met je vriendin! en vooral er niet tegen ingaan anders wordt het alleen maar erger! Dat zal je waarschijnlijk zelf al hebben ondervonden.

 
Terug
Bovenaan