wie krijgen er al een buikje??

hej geert,

Ik hoor het ook dagelijks van mijn man..;) ik merk het ook heel erg dat ik soms om dingen al boos/overstuur kan raken terwijl het echt nergens om gaat..:S Zo makkelijk zijn de vrouwen niet als ze zwanger zijn...:D moet je maar ff voor lief nemen..moet zeggen bij mijn vorige zwangerschap werd het na de eerste 3 a 4 maanden minder:)
 
Hoi hoi,

Hier ook al een buikje!! Ik kan het nu echt niet meer verborgen houden, zou het trouwens ook nog geneens willen. Ik heb nog geen probleem met me broeken maar je ziet het toch erg goed als ik een strak shirt of een jurk aan heb. Ben inmiddels 10wkn en 3dgn. En ze zeggen dat je het met een 2de inderdaad sneller gaat zien, nou ik ben het levende bewijs hahahaha ....

Doeidoei
 
Hoi.

Ik ben zwanger van de derde een ben nu precies 10 weken. Ik heb vooral s'avonds een buikje.
ben klein en vrij dun(weeg net 50 kilo) dus bij mij zie jet het al snel. Ik vind het super. Bij de vorige 2 kreeg ik pas na de 20 weken een buik dus ik zeg kom maar op.
geniet ervan

Groetjes Mamawil
 
hier nu dik 8 weken en al twee weken passen mijn broeken niet meer terwijl ik minder eet.ben vrij slank.maar woensdag weet ik of ik vier weken verder ben, dat zou iets kunnen verklaren. en dit is mijn derde zwangerschap. ben benieuwd
 
Ik ben 8 weken en 3 dagen, maar ook hier begin je het te zien. Ik heb nog geen positiekleding nodig, maar met een jurkje aan zie je het goed. Het is bij mij de 2de zwangerschap.
 
nou, nu 11 weken zwanger, alle broeken gaan nog dicht, maar de spijkerbroek zit niet meer zo prettig op mijn buik :-s echt buikje? bij mijn weten nog niet echt....
 
He Lies en Martine,

Mijn vrijgezellenfeest komt er ook aan, nu is het traditie dat wij eindigen in een stripclub. Normaal heeft mijn vriendin daar weinig moeite mee, maar begrijp vanuit jullie reacties dat dat nu wel eens anders kan zijn... Ben benieuwd...

Dat voor lief nemen is makkelijker gezegt dan gedaan, tegenwoordig lijk ik nergens meer veilig te zijn in huis, haha

Nee hoor het valt (op sommige momenten na) allemaal reuze mee tot nu toe, hopelijk gaat het de komende tijd net zo goed als de eerste 9 weken.

Vanavond voor het eerst naar de vk, allemaal erg spannend...
 
Bij mij leek het buikje er bij zes weken al te zitten. Wat waren die darmen de eerste weken opgezet! Inmiddels zit ik op 11 weken en 4 dagen en lijkt mijn buikje iets te zijn afgenomen en verplaatst. Broeken kan ik nog wel aan, maar zitten echt niet meer lekker. Langleve de zon! Lang leve de jurkjes!! :)

Voor wie op korte termijn gaat trouwen: Veel plezier en probeer te genieten van iedere minuut! .
 
Terug
Bovenaan