wie krijgt er ook al een buikje??

Hoi dames,

Ondanks dat ik pas bijna 8 weken ben krijg ik toch al een flinke buik!! Zijn er meer die hier "last" van hebben???Ik loop nu alleen maar in rokjes, mn spijkerbroeken krijg ik al met geen mogelijkheid meer dicht! Ik wil het nog een tijdje geheim houden op mn werk, zeker voor mn leerlingen, maar dat word zo wel heel erg lastig!

Liefs

hoi knutsel juf

heel herkenbaar ik ben nu ook bijna 8 weken van ons vierde kindje en heb nu al zw broeken aan dacht eerst zal wel van het snoepen zijn maar ja aangezien ik door mijn suiker niks mag hebben kan dat het niet zijn en was ook 4 kilo afgevallen als mensen me zien denken ze vaak dat ik al 20 weken ben of zo erg frusterend maar een beetje losse truien (gelukkig is het winter) doen wonderen

Hoi,

Wat een gedoe of niet? Ik zit nu in mijn zevende week en loop sinds vorige week al in zwangerschapskleding, omdat mijn eigen kleren helemaal niet lekker meer zitten. "Normaal" ben ik heel slank en heb mt 36, dus elk stukje ronder / dikker valt op. Geheimhouding doe ik niet aan, iedereen mag het zien want ik ben er super blij mee!

Zitten rokjes dan wel lekker (lees: pas je wel in maillots of pantys?)

Groetjes,
Moon

Hoi moon,

Ik ben er natuurlijk ook heel blij mee, maar ik heb wat nare ervaringen (heb in maart een mk gehad met 6,5 week en heb ik juni een missed abortion gehad, we kwamen er met 11 weken achter dat de baby er met ruim 8 weken mee gestopt was) Dat zijn niet de dingen die ik met mn leerlingen wil delen, en ik heb ook hele vervelende reacties gehad van collega's toen. Vandaar dat ik het nu wat voorzichtiger aan doe.

Liefs

Oh en ik heb bij de miss etam positiepanties&leggings voor onder mn rokjes gekocht ;) zitten heerlijk over je buik heen, meeste van mn rokjes zijn heup model en mn broeken hoger model, daar zit het verschil in ;)

Ben zelf nu 5 weken, maar merk ook al aan mijn broeken dat ik dit niet meer lang volhou! Ook ik wil het graag nog even stilhouden, dus veel truien enzo aan die niet te strak zitten. Heb het nu gegooit op 'periode van de maand, is mijn buik altijd opgezet' maar ja dat smoesje lukt vast geen 2 maanden ;)
Ook wel weer heel leuk een buikje hihi...

Ik ben nu 7 weken en 2 dagen, ik ben inmiddels overgestapt op een zwangerschapsbroek (geleend van een vriendin), ik ben haar erg dankbaar, haha, dit zit veel beter ):-.

Zodra ik de echo gehad heb, en alles goed lijkt ga ik zelf kleding kopen. Ik heb nog wel wat van de vorige zwangerschappen, maar ik wil ook wel wat nieuws, er is zoveel leuk spul te krijgen, heb er nou al zin in ):-.

Ik heb wel een paar nieuwe laarzen gekocht, had bij de vorige 2 zwangerschappen last van mijn bekken, ik kan helaas niet meer op hakken lopen.

Groetjes

Ik ben nu 7 weken en 2 dagen, ik ben inmiddels overgestapt op een zwangerschapsbroek (geleend van een vriendin), ik ben haar erg dankbaar, haha, dit zit veel beter ):-.

Zodra ik de echo gehad heb, en alles goed lijkt ga ik zelf kleding kopen. Ik heb nog wel wat van de vorige zwangerschappen, maar ik wil ook wel wat nieuws, er is zoveel leuk spul te krijgen, heb er nou al zin in ):-.

Ik heb wel een paar nieuwe laarzen gekocht, had bij de vorige 2 zwangerschappen last van mijn bekken, ik kan helaas niet meer op hakken lopen.

Groetjes

Terug
Bovenaan