wie krijgt er ook al een buikje??

hoi hello,
nou ik ben gisteren ook gaan kijken voor paar goeie laarzen.aangezien ik erge bekken instabiliteit heb gehad 2x. kom ik toch weer bij de dure schoenen.alles is vaak met hak,of hele brede kuit ( heb dunne).of bij de voet is het te smal.
ik ging gisteren de hond uitlaten doordat het zo vochtig is viel ik zo recht op me stuitje.
dat moet straks helemaal niet meer gebeuren.
lang stil houden gaat denk bij heel moeilijk aangezien ik in de zorg werk,kreeg gisteren all op me bordje.lagen 2 mensen op de grond.vanmorgen weer vroege dienst,die die mensen niet geholpen,dus maar verteld tegen me collega.
s´avonds werk je alleen.dus wil volgende week echt naar me afdelingshoofd.moet echt afspraken komen.gelukkig had ik goeie client die me kon helpen om die client van de grond te rapen en die ander heb ik alleen gedaan.
gr marjan

Hallo,
Ik heb me zojuist aangemeld, leuk om te lezen wat iedereen tegelijk meemaakt.
Ik ben vandaag 6 weken en 6 dagen zwanger. Heb ook al een echo gehad en het hartje klopt!! alleen vond de gyn dat het vruchtje nog een beetje klein was, nou ja, dat ben ik ook. Ik ben heel af en toe maar een beetje misselijk en heb verder nergens last van. Buikje, ja dat begint een beetje, dacht dat ik vroeg was (ben ook heel smal) maar zo te lezen is dat dus 'normaal'. Ik kan wel nog mijn gewone kleren aan, maar de riem heb ik al van mijn broek gehaald. :)

Hoi, hoi, ik heb gisteren mijn eerste zwangerschapsjeans gekocht. Ben vandaag precies 7 weken in verwachting. Mijn buik is al een beetje aan het groeien maar doordat ik zo moeilijk naar de wc kan heb ik al een hele dikke buik. Dan is het wel prettig zo'n zwangerschapsjeans, rekt lekker mee! Ik liep al twee weken met de knoop van mijn broek open. De jeans is van Noppies, een skinny jeans. Noppies heeft erg leuke hippe kleding, een aanrader.

Groetjes

hoi,

ik ben nu in de 7de week denk ik....vrijdag naar de verloskundige en volgende week een echo, ben zzoooo beniuewd!!!
maar over het buikje, ja, die heb ik WEER gelijk! oef! mijn eerste was 4540 dus hoop niet dat deze baby groter wordt.....bij de eerste keer kon ik niet meer mijn kleding vast maken maar met open knoop en losse rits en een lang shirt erover ging het nog wel maar nu helemaal niet meer, moet gelijk al positiekleding aan....ik heb toen trouwens ook veel jurkjes van de WE gekocht (gewone kleding) en aangezien het strets was ging dat hartstikke goed en met een beetje geluk kan je ze daarna ook nog aan, en ja, ik had echt een ENORME buik.....dus niets beschaaft buikje met gekleding maar die jurkjes rekken gewoon lekker mee! ;-)))

Terug
Bovenaan