wie leggen er nog steeds kruiken neer

hallooo

feline is nu 2 weken en 3 dagen oud
wij leggen nog steeds kruiken bij haar neer met de laatste voeding
die van 12 uur  

mijn zoontje is van mei   dus daar heb ik nooit kruiken bij gebruikt
dus dit is nieuw voor me

waneer stop je met die kruiken   bij haar op de kamer is het gemid 19 a 20 graden

groetjes soraya

Hi

onze zoon is ook van mei, was toen een hittegolf, wel makkelijk zonder die kruiken.

maar goed, Fleur was 5 weken te vroeg en we moesten nu ook kruiken gebruiken vooral omdat ze haar temperatuur niet goed zelf kon regelen. Ze had ze in het begin 24 uur per dag nodig, op een gegeven moment alleen nog 's nachts, in het begin 2 daarna 1, daarna alleen 1 de hele nacht  zonder een nieuwe warme erin te doen. Na 2 1/2 week had ze geen kruik meer nodig omdat ze toen haar temperatuur zelf goed kon regelen.

Hoop dat hier wat aan hebt.

groetjes,
lia

hoi

Ik leg eigenlijk al geen kruikjes meer weg sinds kraamhulp weg was,hij hield zijn eigen goed warm,deed wel de cv nog aan maar dat doe ik nu ook niet meer.ze hebben aan lakentjes en dik dekentje genoeg.ik vind het zelf ook niet fijn om met cv aan te slapen en als de kamer warm genoeg is rond 18 /19 graden is dat goed hoor. gr wendy

Hey hoi!

Mijn zoon is bijna 5 weken oud, en met kruiken werken, dat doe ik een beetje op gevoel. Overdag gebruik ik eigenlijk geen kruiken meer, bovendien ligt hij meestal beneden in de box, dus das lekker warm in de woonkamer. Maar s'nachts als het wat fris is in zijn kamertje, dan leg ik voor de voeding even lekker een warme kruik op de plek waar hij komt te liggen, dat lijkt me voor hem zelf gewoon prettig om lekker in een warm bedje te worden gelegd, en naar mijn idee slaapt hij dan ook wat sneller in. Maar nu vul ik de kruik gewoon met heet kraanwater hoor, dat is niet zo super warm. En als ik denk wat heeft hij koude handjes en voetjes en een koud nekje, dan leg ik de kruik wel even lekker tegen hem aan (met een wikkeldoek ertussen). Tja zo doe ik het. Maar ik gebruik ook niet iedere nacht een kruik hoor, gewoon als ik denk dat het nodig is!

Liefs José

hoi hoi

hoor hier wel niet thuis men van novemberforum. maar las even mee.

mijn kerel is al 12 weken en als ik bij men moeder ben waar het wel erg fris is in huis en ook op zijn kamer speciaal voor sverre een ledikantje leg ik ook nog elke keer een kruik in om hem voor te verwarmen. en meneer slaapt er lekker bij. haal de kruik er wel weer uit als hij gaat slapen. blijf dit voorlopig nog wel doen ook denk.

je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt.

nou doei doei lucy

Hey hey!!

Wij zijn er na anderhalve week ongeveer mee gestopt.
Shenaya kon zich al wel heel erg goed op temp. houden en toen ze op haar geboortegewicht terug was zijn we ermee gestopt...
Shenaya werd door de kruiken in de laatste paar dagen zelfs te warm!

Ik zet nu voor ze gaat slapen de kachel even ietsjes hoger is het op d'r kamertje lekker warm.. En dan slaapt ze ook lekker!!

Xx Lies

Terug
Bovenaan