wie leggen er nog steeds kruiken neer

Wij zijn na 4 dagen gestopt met een kruik. Dewi hield haar temperatuur goed vast. Wij moesten van de kraamhulp 's avonds even temperaturen als we een luier gingen doen en als ze dan gewoon warm was hoefde ze geen kruik. Het is wel lekker om het bedje voor te verwarmen met een kruik! Dit hebben we een week of 3 gedaan, maar dat doen we nu ook niet meer.
Misschien kun je ook een aantal keer even temperaturen om te kijken of ze warm blijft.

groetjes Cathelijne

Haaallooo terug,

Wij leggen nog steeds een kruik in bed ('s nachts), vooral omdat hun kamer erg koud kan worden. Maar als ik de reacties zo lees, zouden we een keertje moeten gaan stoppen. Dus morgenochtend ff tempen, en dan zien we wel.
Ze hebben wel een hele tijd hun temp slecht goed kunnen houden. Zelfs met 1 kruik zakte de temp tot 35,8.
Als ze de hele dag in de kamer liggen hebben ze 's avonds 37,3, dus gewoon normaal. Wij gaan er nu ook op letten.

Groetjes Bertine

Hai,
Roef had op de tweede dag al geen kruik meer nodig, bleef goed op temp maar had ook flink geboortegewicht. Omdat hij ingebakerd slaapt zijn we er toen ook mee gestopt. Wel hebben we zo'n cosi-bag voor hem. leggen we sávonds en s'nachts neer om zijn bedje voor te verwarmen, daarna bovenop de deken als steuntje in de rug. Wij doen geen verwarming aan en hebben ook het raam op een kiertje, lekker fris en dat gaat prima.
Groetjes Annemarie

hey hey

bedankt voor de berichtjes
ik zal toch ess gaan temp aangezien ik dit sinds de kraamweek al niet meer doe
en indd dan kan ze gewoon zonder de kruiken
aangezien het toch warm op dr kamertje is
scheeld mij savonds ook een hoop werk   eerst de kruiken omhoog
dan de babyfoons en dan feline   hahahaha

misschien komt het ook wel door mezelf dat ik daaraan twijfel  
ik heb het zelf ook altijd koud van jongs af aan al
zit nu ook met een shirt en trui en vest aan hahah

de kraamverzorgster zij ook je moet feline aankleden zoals je man zich aankleed
want als ik dr aankleed zoals mij
dan heeft ze het stikwarm denk ik

groetjes soraya

Hoi hoi,

Heb de dames getempt, was 36,9. Lijkt mij voldoende.Maar mijn gevoel zegt dat ik nog een kruik moet neerleggen. Dus ik ga er nog even mee door. Maar ze zijn natuurlijk ook nog niet zo groot en de kamer is soms erg koud. Ik doe ze liever wat minder kleding aan dan de kruik weglaten. Maar dan praat ik alleen over mijn gevoel hoor!

Groetjes Bertine

ps, ben zelf ook kouwkleum hoor!

Ik heb het ook altijd koud!
Inderdaad drie lagen kleren..
Gelukkig werkt Shenaya vaak als een lekker kacheltje :p

Ik heb ook de neiging om Shenaya te warm aan te kleden.. Ben er nu bijna vanaf omdat ze altijd lekker warm is..
Heb d'r nu voor het eerst een spijkerbroekje aangedaan :eek:)

Terug
Bovenaan