wie loopt er ook in elsendorp??

hoi meiden, ik wilde eigenlijk vragen wie er nog meer in elsendorp in de geertgen kliniek loopt, ik hoef echt geen naam ofzo van je te weten, maar ik wil graag weten hoe jullie ervaring daar is, ik ben nu pas daar begonnen en moet nu nog effe door spuiten want ik had vandaag mijn echo voor eitjes te meten maar ze waren nog te klein? dus nu maandag weer terug komen om te meten.... ik zie wel ontzettend op tegen de punctie?? wie heeft hem al ooit gehad of moet hem ook binnenkort krijgen??? en hoe ging het....

ik hoop echt bericht te krijgen,

groetjes

Hoi Depri,

Ik ben inderdaad ook onder behandeling in Elsendorp.
Ik moet zeggen dat ik het onzettend prettig vind daar, wel vaak lange wachttijden!!
We hebben daar nu 3 IUI behandelingen gehad, en nog 1 daarvoor in het ZHK.
We hebben er nu 4 gehad dus, en ben er helemaal klaar mee.
Dit weekend weet ik of het raak is, maar de kwaliteit van het zaad was laatst zo bar slecht, dat de kans maar 25 % was.
Na mijn menstruatie wil ik het hebben over ICSI. Ben benieuwd hoe dat in zijn werk gaat, enz. enz.
Dokter W gaf aan dat dat de volgende stap zou zijn.
Welke dokter heb jij?
Ik heb ze nu allebei gehad, maar vind dokter W toch wel echt veel fijner.

Misschien hebben we elkaar al eens gezien daar????? Grappig.

Nou succes en we horen wel weer.

Ciz xxx

He Ladies,

Ik ga ook naar Geertgen!
heb daar 6 x IUI gehad, 1 x ICSI en 1x Cryo TP, dit doen ze trouwens wel in het catharina in EHV.
De punctie is ook in EHV.
Dokter W is wat rustiger dan Dokter R, Het zijn allebei hele aardige mannen.
en ik voel me op mijn gemak in de wachtkamer, we komen daar allemaal voor het zelfde, dat is in het ziekenhuis anders.
geen rare blikken, en vragen. dat vind ik fijn aan geetgen.

groetjes Saar

hey meiden , wie weet ja hebben we mekaar wel eens gezien , haha
ik heb 6 iui behandelingen gehad in het elkerliek helmond.... helaas op niks uitgelopen, daarom door verwezen naar elsendorp, en nu ben ik bezig met gonal f spuiten....187,5
ik had wel eitjes in alle twee de eierstokken maar helaas waren ze dus nog te klein en moet ik nu 5 dagen extra spuiten.... maandag weer terug voor controle.... ik hoop dat ze groot genoeg zijn.... maar van de andere kant denk ik laat ze nog maar klein zijn dan hoef ik die gevreesde puntie nog niet!!!  ik zie er echt tegen op..... zo erg dat ik er nu al buik en maagpijn van heb......  

ik hoop zo dat het me tegen valt.... klopt het dat ze in eindhoven je een infuus met morfine geven???

ik weet ook natuurlijk dat we het allemaal hopelijk voor een goed doel doen en dat het maar eenmalig is..... maar ja je weet het natuurlijk nooit he....

ik heb nu een vrouwelijke dokter gehad, haar naam ben ik kwijt volgens mij dekker of zoiets, en het laats ben ik van de week bij dokter ruis geweest en dat vind ik echt een kei fijne man...moet ik maandag ook weer bij terug komen...., moest wel lachen toen hij zei dat we een kort lontje hadden op dit moment , ik zei een kort ?? ik heb volgens mij helemaal geen lontje meer!!!  hebben jullie daar ook last van....

maar nu weet ik eigenlijk nog steeds niet of dat de dokters van de geertgen ook de punctie doen in het catharina...??? en dan moet je man ook meteen het potje inleveren en dan word het bevrucht toch??en effe over het potje inleveren??  moet het vullen thuis gebeuren of daar in het zkh??? hihih ik weet echt niet hoe het werkt met ivf??? met de iui mocht het thuis.....

ik hoop dat we mekaar weer snel horen....

dikke kus van wendy

he wendy,

ik zal even vertellen hoe het bij ons in zijn werk is gegaan met de punctie.
Ik heb ook alle FM in elsendorp, wij wisselen nogal es van arts om dat we graag aan het einde van de dag willen.
dokter w heeft de punctie bij me gedaan in het cath ziekenhuis. volgens mij doet hij altijd de punctie.
Ze gebruiken we de assistenten uit eindhoven, maar de dokter uit elsendorp doet de punctie.
hij zag bij mij 23 volgroeide eitjes. volgens mij gebruiken ze geen morfine maar valium.
je voelt het allemaal wel, maar maakt het niet echt heel bewust mee.
en het is echt geen pretje, ik denk dat het ook voor iedereen anders is.

mijn man mocht thuis zijn potje vullen, volgens mij moet je zorgen dat het minder dan een uur oud is wanneer je het inlevert.
dus het is denk ik maar net of je het haalt en wat je zelf prettiger vindt.

we werden gebeld dat er 16 bevrucht waren. en dat de beste geplaatst werd.
van de rest gingen ze kijken welke er goed genoeg waren om in te vriezen.
daar kregen we een brief over dat er 6 goed genoeg waren.

er zijn bij ons al weer 2 cryo's ontdooid en geplaatst. en vervolgens weer en brief dat er nog 4 in de vriezer zitten.
je wordt erg goed geinformeerd.

oh de cryo's zijn ook in eindhoven, dus voor de cryo tp wordt door dokter w een afspraak gemaakt in eindhoven, en in eindhoven worden ze ook geplaatst.
je hoeft dus alleen voor de fm naar elsendorp, en de rest gebeurt in eindhoven.

vandaag beginnen we weer met de eerste Fm , en ik heb er dus echt geen zin in.
dat gedoe aan mij lijf
grrrrrrrrrrr.

Maar er zit niets anders op.

heb je wat aan mijn verhaal?

groetjes Saar

hey saar, ik heb zeker wat aan je verhaal.....

en idd iedereen voelt het anders maar sommige hebben echte horrorverhalen!! dat ik gewoon echt maagpijn heb als ik aan donderdag denk....

maar als ik het goed begrijp, is de ivf nog niet aangeslagen bij jou???

of snap ik het nou verkeerd???

ik weet dat ik nu 16 eitjes had, maar hoeveel er over blijven ja dat hoor ik vrijdag denk ik?? een dag na de punctie hoor je toch hoeveel goede er zijn???

ik vind het allemaal best zwaar?jij ook??

ik heb het er ook heel moeilijk mee dat het niet natuurlijk bij ons meer lukt!! ik voel me falen!!!

is er bij jullie een oorzaak gevonden?? bij ons niet, ik heb al twee kinderen op de wereld gezet, het is echt een raadsel nu!!! mijn eerste zwangerschap is afgebroken bij de 26 weken omdat ons zoontje niet gezond was, en geen kans op leven had, en mijn dochtertje is nu inmiddels 6 jaar en gelukkig wel kerngezond op de wereld gekomen...

alleen was ik bij mijn andere zwangerschappen meteen de eerste maand zwanger, en nu duurt het dus al 4 jaar en en na 6 iui behandelingen nu dus ivf!!

ik weet wel dat ik nu helemaal op aan het raken ben...

hoop echt dat het meteen aanslaat, ik weet niet of ik dit nog een ronde op kan brengen??
maar ja ik heb ook altijd geroepen ik ga nooit met hormonen enz beginnen , maar ja kijk waar ik nu sta!!!

ik ga kei hard voor ons duimen!!! dikke kus van mij

Hoi Depri,

Ik lees dat je inmiddels in je wachtweken zit, spannend man!!
Ik hoop dat je van alle ellende af bent.
Wie had je met de punctie?
Hoe ging dat precies?
Wij hebben namelijk gisteren de knoop doorgehakt samen met dokter W, we gaan in januari over op Icsi.
Ik heb een heleboel info gekregen, maar om het van iemand te horen die het heeft meegemaakt, is altijd prettiger, toch.

Nou hopelijk voel je je goed!!

Tot horens hoop ik.
Groetjes Cis

hoi cis,

idd zit ik nu in mijn wachtweken....

ik voel me goed, heb wel wat buikpijn gehad, maar ja er gebeurd ook vanalles in je buik he...

ik heb de punctie achter de rug en ik zou het weer doen..... echt waar, is me 300% meegevallen, en de terugplaatsing ook....   ik had van de 16 eitjes 8 bevruchte...

er zijn er twee terug geplaatst, en nu moet ik afwachten tot de 25ste....

dr W heeft de punctie gedaan bij mij.....

helaas waren er geen goede voor in de vriezer, maar ja er zitten nu twee te popelen om in mijn buik te mogen blijven, hopelijk gaat dit goed komen allemaal....

als je nog iets wilt vragen hoor ik het wel oke??

xxx wendy,

en heel veel succes he.....

Terug
Bovenaan