wie loopt er ook in elsendorp??

he wendy,

is het nog een beetje vol te houden de wachtweken?

je hebt het helaas idd goed begrepen dat de ICSI bij ons nog niet is aangeslagen.
ook bij mij heeft dokter w de punctie gedaan. en hij is idd wat voorzichtiger dan dokter R.
maar ben over allebei dik tevreden hoor!
wij hebben ook 6x IUI gehad
Nu 1 x punctie ( 23 eitjes, waarvan 16 bevrucht, 1 geplaatst, en 6 in de vriezer)
en nu hebben we er nog 4 in de vriezer. er is al 1x 2 stuks ontdooid, en nu vrijdag hebben we weer een cryo tp. ik hoop zo dat ze er weer maar 2 hoeven te ontdooien, en dat er nog 2 ingevroren blijven.

heel spannend weer allemaal.

ik vind het ook steeds zwaarder worden.
en ik zie nu al op tegen dat ik weer aan die hormonen zal moeten beginnen.
maar probeer en nog niet teveel aan te denken, en nu vooral positief te blijven en te duimen dat 1 van de 4 eskimo's nog zin heeft om lekker warm bij mij te blijven.!

hoe gaat het verder met jou? heb je al verschijnselen???

liefs Saar

heysaartje!!!

wat spannend allemaal dan weer he, de rest valt allemaal nog wel mee maar die spanning!

ik heb er nu 1 week opzitten.... poeh poeh....

ja en wat voel ik, en ontzettende opgezette buik??

en voor de rest niks, ja en pijnlijke borsten maar dat heb ik vanaf dat ik met hormonen ben gaan spuiten....

maar voor de rest gaat het allemaal wel,

ik ga voor je duimen dat alls goed gaat bij jou ,

dikke kus van mij...

doei doei

he wendy,

owwwwww wat duurt dat wachten lang he.
de eerste week is wel te doen, maar dan die dramatische tweede week.
de dagen gaan dan zo traag voor bij.
wel positief blijven nu he!!!!
ik zit hier heel hard voor je te duimen!!!!!!!

ik ben vandaag naar de osteopaat geweest,
beetje vaag nog, maar hoop dat het gaat helpen.
Het was in ieder geval een hele aardige man.
hij heeft mijn hele leven op een briefje gezet en gaat vandaar uit werken.
hij heeft meteen overal gevoeld en gekeken.
Er stond heel veel spanning op mijn buik zei hij.
en er zat iets niet helemaal goed met mijn schedel.
die spanning ging in proberen te verhelpen, vooral de dunne darm was een drama, en ook stond er veel spanning op mijn baarmoeder. en dat moeten we dus niet hebben!  !!!!!!!!!!
maar het kwam goed zei hij. dus daar gaan we maar van uit. heb de volgende afspraak staan voor 2 december.

we zullen zien!

gaat het verder ok met je???

liefs Saar

Hallo meiden,

Ik reageer ook even op deze topic, had zelf een topic aangemaakt toen we gingen starten met IUI maar na  4 behandelingen ben ik dus nog steeds niet zwanger en m'n gyn in Veghel wil me wel doorsturen voor IVF/ICSI. Heb nu gebeld met Geertgen en heb daar intake op 5 december. Dat is voor mij veel dichterbij dan Eindhoven, ik woon namelijk in Gemert.. Ik vind het wel allemaal heel spannend.

Ben inmiddels 3x "normaal" zwanger geweest in mei 2004 (5 maanden na stoppen met pil zwanger) maar dit werd een miskraam in juli 2004, toen in januari 2005 met een gezonde dochter in oktober 2005. In november 2006 heb ik m'n spiraaltje laten verwijderen omdat we graag nog een kindje wilde, het duurde 8 maanden voor ik zwanger werd en dat was dus in juli 2007, helaas werd dit ook weer een miskraam in september 2007, na de curretage kreeg ik ook nog een cyste in m'n eierstok waardoor ik pas in november 2007 voor de eerste keer ongi werd na curretage, dat is dus inmiddels alweer een jaar geleden en we zijn nog geen stap verder.

Ik snap gewoon niet dat ik 3x "gewoon" zwanger ben geworden en dat het nu maar niet lukt, heel vreemd. Hopelijk gaat de volgende stap bij Geertgen ons meer geluk brengen. Een collega van mij is daar ook geweest, na 3 jaar sukkelen en is nu zwanger na de 1e ICSI behandeling.

Ik zie wel erg op tegen zo'n punctie, maar ja, daar zullen we dan toch doorheen moeten, het is voor een goed doel.

Groetjes Wijstje.

Hoi Meiden,

Grappig Wijstje, ik kom ook uit Gemert. Misschien kennen we elkaar wel!!!

Saar J, mag ik vragen wat bij jullie de oorzaak is?
Bij ons ligt het aan mijn mannetje. Tenminste tot nu toe. Ze hebben bij mij niets kunnen vinden. Nu nog afwachten of de match er is????

Depri succes met het wachten, valt niet mee hè.
Nog een weekje, toch?

Tot snel,

Groetjes Ciz

hey meiden is allemaal wat he!!! ik moet nog tot maandag wachten maar ja ik heb nu eigenlijk zoiets van ik word ong, maar iedereen zegt dat het ook komt omdat het allemaal aan het nestelen is.... nou ik weet het niet hoor,

heb wel een ontzettende opgezette buik
en 2 kilo afgevallen, normaal voor dat ik ong word kom ik toch wel aan....

het is allemaal zo onzeker ik word er niet goed van....

ik heb buikpijn met vlagen , herkennen jullie dit ook???

ik zou willen dat het dinsdag morgen is, moet smorgens meteen met ochtend urine testen dus dat zal wel vroeg zijn hahahaah

nog even , en meiden kop op he.....

dikke kus van mij

Terug
Bovenaan