he wendy,
is het nog een beetje vol te houden de wachtweken?
je hebt het helaas idd goed begrepen dat de ICSI bij ons nog niet is aangeslagen.
ook bij mij heeft dokter w de punctie gedaan. en hij is idd wat voorzichtiger dan dokter R.
maar ben over allebei dik tevreden hoor!
wij hebben ook 6x IUI gehad
Nu 1 x punctie ( 23 eitjes, waarvan 16 bevrucht, 1 geplaatst, en 6 in de vriezer)
en nu hebben we er nog 4 in de vriezer. er is al 1x 2 stuks ontdooid, en nu vrijdag hebben we weer een cryo tp. ik hoop zo dat ze er weer maar 2 hoeven te ontdooien, en dat er nog 2 ingevroren blijven.
heel spannend weer allemaal.
ik vind het ook steeds zwaarder worden.
en ik zie nu al op tegen dat ik weer aan die hormonen zal moeten beginnen.
maar probeer en nog niet teveel aan te denken, en nu vooral positief te blijven en te duimen dat 1 van de 4 eskimo's nog zin heeft om lekker warm bij mij te blijven.!
hoe gaat het verder met jou? heb je al verschijnselen???
liefs Saar
is het nog een beetje vol te houden de wachtweken?
je hebt het helaas idd goed begrepen dat de ICSI bij ons nog niet is aangeslagen.
ook bij mij heeft dokter w de punctie gedaan. en hij is idd wat voorzichtiger dan dokter R.
maar ben over allebei dik tevreden hoor!
wij hebben ook 6x IUI gehad
Nu 1 x punctie ( 23 eitjes, waarvan 16 bevrucht, 1 geplaatst, en 6 in de vriezer)
en nu hebben we er nog 4 in de vriezer. er is al 1x 2 stuks ontdooid, en nu vrijdag hebben we weer een cryo tp. ik hoop zo dat ze er weer maar 2 hoeven te ontdooien, en dat er nog 2 ingevroren blijven.
heel spannend weer allemaal.
ik vind het ook steeds zwaarder worden.
en ik zie nu al op tegen dat ik weer aan die hormonen zal moeten beginnen.
maar probeer en nog niet teveel aan te denken, en nu vooral positief te blijven en te duimen dat 1 van de 4 eskimo's nog zin heeft om lekker warm bij mij te blijven.!
hoe gaat het verder met jou? heb je al verschijnselen???
liefs Saar