Wie lopen er nu nog?

En daar ben ik weer......en nee het is nog niet voldoende........getverdemme.

Wel is de baby nog lager gekomen (alsof ik dat nog niet voelde.......) en heb ik nu goed 2 cm, het is niet genoeg om iets te gaan doen.
Het goede nieuws is echter wel dat de baby nog steeds stevig in het bekken vast zit en dat voel ik ook wel....het drukt heel erg daar beneden en is heel gevoelig.
Vooral als ik opsta, dan voel ik de baby heel erg op mijn bodem drukken en ook op mijn heupen liggen.
Mijn eerste was met 40 weken weer uit mijn bekken gegaan en dat zou een voorteken kunnen zijn geweest dat zijn koppie niet goed in mijn bekken kon, waardoor het dus uiteindelijk toen een keizersnede werd.

Dus ondanks dat ze niet de vliezen kan breken, heeft ze wel even 'gerommeld' en is de hoop dat het misschien toch net door mijn bekken kan nu wel groter geworden, maar we wachten het af.

Gelukkig voel ik mij verder wel goed, behalve dat ik echt opgeblazen ben van al het vocht. Mijn bloeddruk is nog steeds goed en nog niets verhoogd.
Bij mijn eerste was die inderdaad aan het eind ook hoger, wat inderdaad een voorteken zou kunnen zijn dat de bevalling eraan komt....maar ja dat is dus nog niet zo nu. Wel geeft de gyn aan dat er veel voorwerk is verricht waardoor zij verwacht dat als de bevalling zich aankondigt, het in ieder geval wel meteen goed zal doorzetten.....maar of dat echt zo  is.....we moeten het maar weer afwachten.

Officieel ben ik nu 1 dag overtijd en hoop maar dat ik niet met oud en nieuw moet bevallen, maar ja dat heb je niet in de hand he!

We zullen zien!

gr mama van MD

Hoi meid,

He, wat vervelend toch steeds, je loopt met steeds meer spanning rond!! Wel fijn om te horen dat met je kindje nog steeds alles goed gaat, dat blijft nu ook extra spannend.... tenminste dat vond ik.....
\ik wou dat ik je even kon helpen, en ik weet dat je er niets aan hebt aan al die woorden over het komt vanzelf wel, en er is er nog niet 1 blijven zitten. Die kon ik ook echt niet meer horen!!!! Het enige wat je wil is bevallen!!

Enne, niemand gaat mij achterna hoor!! !5 dagen wachten is veel te lang!!!! Dat wens ik niemand toe, trouwens Yvon was toch ook 15 dagen te laat???

Heel veel succes, en een hele dikke knuffel, ik hoop dat je het nog vol kunt houden!!

Liefs Hilma.

He mama van md,

Nou, hier nog een die nog 'vrolijk' rondloopt. Ik ben vandaag 40 weken zwanger. Gisternacht en gister overdag dacht ik echt ff dat er iets aan zat te komen. hHad enorm last van oefenweeen. Maar nee, vanochtend stond ik gewoon weer vrolijk op..kapot omdat ik niet veel geslapen had maar geen pijntje te bekennen.

Mn kleine is ook nog ONWIJS beweegelijk. Is de van jou ook zo??? Hij/zij ligt ook heel erg te drukken daar beneden, maar of dat een teken is?? geen idee

Ik moet woensdag naar de verloskundige. Maar ik geloof niet dat ze hier voelen of er al iest gebeurd (woon in denemarken).

Succes met de laatste loodjes..hopelijk kunnen we ons binnenkort aansluiten bij alle andere mama's.

Knufje

Hoi hoi

Ook ik loop (waggel) nog steeds vrolijk rond, ben vandaag 41 weken zwanger.
A.s maandag laatste afspraak bij de vk,en als ze er woensdag nog niet is, mag ik dezelfde dag nog naar het ziekenhuis, maar ik hoop dat het natuurlijk vanzelf komt!

Liefs

Ik loop ook nog steeds rond.
Hoop eigenlijk snel te mogen bevallen, maar ben bang dat het 2008 voor mij gaat worden.
Iedereen nog even sterkte die nog lopen met een dikke buik.

Liefs Diana

Tja en ook vandaag ben ik weer gewoon opgestaan......nog steeds zwanger.

Ja mijn kleintje is ook nog ontzettend bewegelijk. Wel erg gezellig nog steeds, ik probeer daar maar van te genieten, want ik weet dat ik dat straks ga missen aan de hele zwangerschap.

Maar wat ik niet ga missen is inderdaad dat drukkende gevoel van onderen en die rug op mijn heupen....die dus nu af en toe een zenuw ofzo bekneld, want dat schiet er een pijnscheut door mijn been.
En wat ik ook niet ga missen is dat ik bijna niet meer kan omdraaien in bed 's nachts. Ik krijg dan een pijnlijk gevoel in mijn bekken/schaambeen......

Dus ik krijg nu last van de gebruikelijke ongemakken van het einde........en ach het hoort er nog ff bij.
Wel heb ik altijd gehoopt in december te bevallen, maar dat zal nu wel niet meer gebeuren en oudjaarsdag/nieuwjaarsdag dat hoeft van mij dus niet.......

En oefenweeen, daar heb ik dus heel veel last van, bij mijn eerste had ik dat helemaal niet zo erg....en nu elke dag wel wat. Maar goed......

Ik ga verder niet meer klagen, want ik ben nog steeds ontzettend blij dat die kleine er inderdaad inzit en nog steeds goed gaat. Daar gaat het tenslotte om....maar af en toe even je gal spuwen met lotgenoten is toch wel lekker.......

gr mama van MD

misschien wordt het wel een nieuwjaarsdag kindje.
geniet nog even van het getrappel binnen. ik mis het nu na een week ook al.
maar het gewoon om kunnen draaien in bed is wel weer heerlijk hoor!

succes nog even. en vast de beste wensen voor 2008!

hee meiden,
de laatste loodjes voor de laatste decembermama's...
Nog heel even en dan zit het erop. Gekke dagen zijn het toch, zo vol verwachting maar het ook zo ontzettend zat zijn... het staat mij nog vers in het geheugen!
Vanuit hier dus ook een enorme knuffel voor jullie allemaal!!
Liefs van Annemarie

Terug
Bovenaan