wie moet nog bevallen?

hallo dames,

lees hier dat al veel baby,s geboren zijn,vraag me af wie nog moet bevallen?
of ben ik de enige haha?
word zeker wat ongeduldig..pff lang wachtten ook.
ben volgende week uitgerekend ze mag voor mij wel komen!
 
Je bent niet de enige ik zit ook geduldig te wachten tot de kleine besluit zich te melden. Over 2 dagen alweer uitgerekend en ga er toch wel van uit dat hij niet voor de tijd meer komt.
 
Ik ben ook nog niet bevallen, vandaag voor extra controle geweest en lichamelijk wordt het heel zwaar voor mij hou enorm veel vocht vast en mijn spieren worden heel zwak en dat met de iets hoge bloeddruk en beetje eiwit in urine laten ze me in ieder geval niet overtijd lopen dus ik weet dat eind volgend weekend de kleine er wel zal zijn.
Hopelijk komt hij eerder en hoef ik niet ingeleid te worden we wachten af.

succes iedereen die nog moet bevallen!!!
 
Mijn jongen heeft zich ook nog niet aangediend....ben 29ste uitgerekend dus mag nog even doorlopen. Ik denk zelf dat ik pas in maart beval, hij is zo beweeglijk nog en ik geloof dat hij het nog wel even goed heeft hier:), ik ben zelf ook nog zo fit. Maar ach, het duurt nog maximaal 3 1/2 week, dat is ook al heel snel!!!!
 
Hoi,
Ook ik zit nog te wachten op onze kleine. Ik ben ook de 29ste uitgerekend, maar hoop dat het kindje wel eerder komt. Gister wel al hele middag en avond tot 1 uur 's nachts voorweeën gehad. Had ook heel klein beetje bloed verlies, maar nog niet echt mijn slijmprop verloren ofzo. Dus nog maar even afwachten, maar ik ben het zitten zo zat! Zal blij zijn als die kleine er is en ik hopelijk snel van die bekkeninstabiliteit af ben!
Liefs,
Mar
 
Ook hier nog iemand die nog moet bevallen. Nu twee dagen overtijd... En ben er echt helemaal zat van! Heb echt het idee dat m'n buik op m'n knieeen hangt en dat m'n dochter er al bijna uitvalt :)
Maar het blijft gewoon afwachten !
Heb ook het idee dat het wat 'rommelt' , maar aangezien het m'n eerste zwangerschap is weet ik ook niet zeker, weet niet wat ik voelen moet...
Hopelijk kan ik me snel toevoegen bij de bevallen dames!
 
Terug
Bovenaan