wie moet nog bevallen?

Hier nog iemand die aan het wachten is. Ik ben de 27ste uitgerekend maar hou ook rekening met het feit dat het wel eens maart zou kunnen worden. Al mijn kinderen zijn later geboren dan de uitgerekende datum dus dat zal nu ook wel gebeuren. Ik heb, op wat harde buiken na, ook nog geen voorweeen of tekenen gehad dat de bevalling in aantocht is.
Geduldig afwachten en proberen nog even te genieten van mijn zwangere buik. Dit is kindje nummer 4 dus de kans is zeeeer groot dat het hierbij blijft. Ha ha ha
Groetjes en sterkte voor iedereen die aan het wachten is.
 
Ik ben ook nog aan het wachten....:( Ik ben de 23e uitgerekend, heb al wel een aantal keer voorweeen gehad en gedacht oke nu gaat het echt beginnen, maar elke keer stopte het... nu kom ik uit brabant en staat carnaval dus ben benieuwd wat onze kleine ukkepuk gaat doen:)

liefs xx
 
ik ben de 20e uitgerekend maar degene die het vroegst kwam van mijn kinderen was 6 dagen overtijd en de langste 13 dagen, ik voel me nog super terwijl ik 26 kilo ben aangekomen, de verlosk zei van de week dan komt het ook nog niet, als je je zo goed voelt, maar dat kan soms snel veranderen, het zit er bij mij nog best, ze hebben hier nu vakantie dus laat de kleine maar lekker tot na de vakantie zitten. Ik reken dat het weer maart wordt.

we zien wel, ik geniet nog volop
in afwachting van de 6e?!?
 
Terug
Bovenaan