wie moeten er nog bevallen??

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi!

Gelukkig hebben al vele oktober moeders hun wondertjes al in hun armen, maar een aantal van ons zit nog steeds te wachten tot het gaat gebeuren!!

Wie allemaal nog, want heb het idee dat het grote deel nu al bevallen is en dat maar een aantal van ons nog moeten!

Groetjes suzanne 40+1

Hoi!!

Ik loop gewoon nog met mijn dikke buik rond :) 26 okt uitgerekend. Hoop toch echt dat het er deze week van komt. Vind het wel zwaar worden (veel bekkenpiin). Maar volgens mij denkt de kleine er anders over want ik voel nog geen gerommel of wat...

Groetjes. Lara
39 wkn, 4 dagen

hoi hoi!!

ik ben er ook nog loop ook nog rond met een toeter die ik al aardig zat aan het worden ben maar ja hoop dat het snel gebeurd.

groetjes bianca 39wk 6dg

Halloooo!

Hier nog iemand die zit te wachten op haar kleintje.
Ben 25 oktober uitgerekend dus hopelijk deze week nog
Succes jullie!

Liefs Natas

En ik ben daar ook 1 van...
Net als Nataz de 25e uitgerekend dus "officieel" nog 2 dagen!
Bij mij ook nog geen tekenen dat het eraan zit te komen en ik heb sterk het vermoeden dat ik een november moeder ga worden
Vanavond nog lekker even zwemmen misschien gaat dat helpen?!

Succes meiden!

Liefs Renske

Ook ik loop nog steeds rond,was de 15e uitgerekend.
Ik geloof dat ik vanmorgen de slijmprop ben verloren,en donderdag word ik voor de tweede keer gestript,dus ben benieuwd meiden.

Zet 'm op allemaal

Liefs,Ingrid

41+1

Hoi!

Hier de hekkensluiter van oktober. Ben de 31e uitgerekend dus nog een week te gaan. Van mij mag het wel gebeuren. Heb er zin in mijn kindje te zien en vast te houden! Verder nog niks te bespeuren dat op een bevalling wijst...

Groetjes, Marijne
38+6 wk

Hallo

ik ben 1 november uitgerekend maar voel me ook beetje oktobermama.

Mijn eerste dochter was 6 weken te vroeg geboren en de dokter zij dat het dezekeer ook een grote kans was om dat ik erder gaat bevallen maar ben al bijna 39 w en ben blij dat de kleine zo lang in de buik is gebleven. Maar nu mag ie al geboren worden.

Donderdag volle maan mischien komen de kleintjes van ons allemal te gelijk hehe.  

Groetjes  Boontje 38w5d
Ben beniuwd  

Terug
Bovenaan