wie moeten er nog bevallen??

Ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik ....... haha

IK wil zo graaaaaaaaaaaaaaag!
Had net 2cm ontsluiting en ben gestript..... nu maar hopen dat ik bij het percentage hoor waar het ook daadwerkelijk bij helpt !!

Gr Tanja

Hoi,

Ik moet ook nog bevallen. Ben  vandaag 40+1 en er helemaal aan toe.
Helaas maakt onze kleine meid nog geen aanstalten om te komen
Ze heeft het waarschijnlijk veel te goed naar d'r zin. Dacht vrijdagavond dat er wat ging gebeuren, een beetje ongesteldheidskrampjes, ook snachts, maar sinds zaterdag ochtend is alles weer rustig .

We wachten dus maar af, maar merk dat ik nu toch wel nerveus word.

Groetjes
Maple (Marielle)

hey meiden,
 wacht ook nog, maar ben pas de 30ste uitgeteld dus nog even geduld.
maar het wachten duurt zo lang.
 van mij mag ze ook al komen,
wordt maandag gestript dan ben ik 39.6 maar of dat helpt;
ben bang voor niet was bij mijn jongste zoon ook niet
dus verheug me nergens op.

succes meiden nog even en dan zijn wij ook aan de beurt

liefs moontje

Hoi Moontje,

Mag ik vragen waarom je bij jou voor de 40 wkn al gaan strippen? Ik ben de 31e uitgerekend en heb er verder nog niks over gehoord. (Moet vandaag weer naar de vk)

Is dat gebruikelijk om de natuur alvast een handje te helpen of is er een andere reden voor?

Groetjes, Marijne

Ook hier een ongeduldige mama! Ik was de19e uitgerekend, maar tot nu toe nog steeds een gevulde buik! Gister wel veel steken in zij en rug gehad, maar er zit geen regelmaat in. Vrijdag krijg ik in het ziekhuis een ctg en echo om te kijken hoe het met ons ukkie gaat. Maar als alles goed is doen ze verder niks en zullen ze pas wat gaan doen als ik 42 weken ben. Maar ik hoop echt dat het nu gewoon snel spontaan gaat beginnen hoor!!

haha 1 ding is duidelijk,wij zijn het allemaal zat en ben idd benieuwd hoe het nu zit met dat strippen?? Kan dat de bevalling sneller opwekken of hoeft dat helemaal niet??

Ook opvallend vind ik bij mij dat ik mijn kindje nog maar heel weinig voel, de laatste 2 dagen. Dat zal wel komen doordat het zo groot al is,maar toch.. ben er niet gerust op..

Vanmiddag naar de VK dat moet mij dan maar gerust stellen, maar van mij mag hij er echt uitkomen, Hotel mama wil gaan sluiten.

Nou meiden, met zijn allen dus nog even op de wachtbank en maar hopen dat we allemaal snel verlost worden..

Succes!

Suzanne 40+2

Hoi Suzanne,

Dat idee heb ik ook hoor,dat ik de kleine steeds minder voel bewegen!
Ik ben er ook niet helemaal gerust op,maar dan af en toe,krijg ik me daar weer een trap,van hier heb ik jou daar!

Goed,en dan weet je het is allemaal nog prima daar met de kleine!
Maar er is gewoon geen ruimte meer,dus minder bewegingen!

Maak je niet al te druk meid.

Liefs,Ingrid

41+2

Hallo,

Ik moet ook nog bevallen ben nu 40 wk en 6dg pfff wel al 2x bloed verloren en veel slijm  en vaak regelmatig terug komende harde buiken die doortrokken naar mijn rug en boven benen maar op een gegeven moment houdt het op    

Van mij mag de kleine meid er nu echt uit, ze wordt zwaar en ik ben uitgeslapen
's nachts slaap ik onrustig maar dat haal ik overdag in. Eten lukt me bijna niet meer wordt er na nl. mega misselijk van  en  krijg  last van maagzuur bleh

Heb gisteren een ctg gehad en alles was oke. Vrijdag moet ik terug voor CTG en a.s. dinsdag krijg ik dan weer een ctg en overleg met de gyn. wanneer ze me gaan inlijden mocht ze dan nog niet geboren zijn.....

Liefs Anja

Terug
Bovenaan