wie moeten er nog meer testen vandaag

nou damens test gedaan eerste deed tie helemaal niks echt raar ik nog een keer geplast toen deed hij het pas en er zat een licht blauw streepje nou ik heb niet echt zekerheid doet het vrijdag nog een keer wat een zenuwen
danielle
6e ronde
2e kindje

Hee Danielle,

Een streepje is een streepje, dussse.... alvast een voorzichtig gefeliciteerd dan maar...

Ik mocht officieel vandaag ook testen (vandaag = nod) maar heb het geduld kunnen opbrengen om op z'n minst tot morgen te wachten, want ik heb een late eisprong. Eerst morgenochtend mijn temp maar eens checken, als ie nog steeds hoog is ga ik testen... en anders ga ik: ...

Succes met afwachten tot je duidelijk(er) test!

Groetjes,

Tammy

quote: Tammygirl reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 16:42:29'));

Hee Danielle,

Een streepje is een streepje, dussse.... alvast een voorzichtig gefeliciteerd dan maar...

Ik mocht officieel vandaag ook testen (vandaag = nod) maar heb het geduld kunnen opbrengen om op z'n minst tot morgen te wachten, want ik heb een late eisprong. Eerst morgenochtend mijn temp maar eens checken, als ie nog steeds hoog is ga ik testen... en anders ga ik: ...

Succes met afwachten tot je duidelijk(er) test!

Groetjes,

Tammy

Dag Tammy,

Ik hoop voor je dat het wel zo is, als je temp hoog is moet het haast wel. Ik geloofde dat ook niet echt, maar zoals je wellicht hebt kunnen lezen, heb ik gisteren getest en voila: ik ben zwanger!
Ik kan het nog niet echt geloven, omdat ik weinig 'verschijnselen van' heb, maar ja de test liegt inderdaad niet. Nu op voor de 1e echo om te zien of alles goed is.
Heel veel succes met testen en ik hoop dat die duiveltjes weg blijven!
gr Sandra

Hoi Sandra,

Allereerst nog gefeliciteerd (ik weet niet meer of ik dat gisteren al had gedaan , ben een beetje in de bonen (of zoiets?)).

Tja, ik heb ook niet echt overduidelijk verschijnselen, maar daarentegen sinds 2 dagen wel bruinverlies met gisteren een beetje licht roze. Hoop op een innestelingsbloeding, maar net weer een flinke bruine veeg (sorry). Weet niet zo goed wat ik er mee aan moet.  Normaal heb ik ook altijd wat bruin voor mijn ongi, dussss....

Alvast succes met je 1e echo, lijkt me geweldig!! Doen ze dat niet met een week of 12?? Dat duurt nog wel even hè? Pfff... we moeten ook zoveel wachten!

Hebben jullie het al aan familie/vrienden verteld??

Groetjes,

Tammy

quote: Tammygirl reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 16:56:31'));

Hoi Sandra,

Allereerst nog gefeliciteerd (ik weet niet meer of ik dat gisteren al had gedaan , ben een beetje in de bonen (of zoiets?)).

Tja, ik heb ook niet echt overduidelijk verschijnselen, maar daarentegen sinds 2 dagen wel bruinverlies met gisteren een beetje licht roze. Hoop op een innestelingsbloeding, maar net weer een flinke bruine veeg (sorry). Weet niet zo goed wat ik er mee aan moet.  Normaal heb ik ook altijd wat bruin voor mijn ongi, dussss....

Alvast succes met je 1e echo, lijkt me geweldig!! Doen ze dat niet met een week of 12?? Dat duurt nog wel even hè? Pfff... we moeten ook zoveel wachten!

Hebben jullie het al aan familie/vrienden verteld??

Groetjes,

Tammy

Ik duim met je mee!

Nee ik krijg met 8 weken een echo, omdat ik een verleden van meerdere miskramen heb.......dan willen ze je eerder zekerheid geven. Wij hebben het nog niet heel veel mensen verteld, als je het forum buiten beschouwing laat (ha ha ha), maar wachten daar bewust even mee. Eerst willen wij de ech afwachten. Dus........

gr Sandra

Terug
Bovenaan