wie mogen er bij de bevalling zijn?

alleen Martijn (mijn man) en de rest van evt. medische staf, maar geen verdere familie.
Bij Vera moest ik naar het zkh (ivm met ontlasting in het vruchtwater) nou dat was een ramp (niet het zkh zelf hoor of de bevalling kijk ik wel goed op terug) alle verloskamers waren vol en men liep in en uit. OP dat moment interesseerde het me helemaal niet wie er kwam kijken, maar achteraf denk ik wel dat het te veel was.
Volgens mij zijn er wel 3 gyns bij me geweest en de vp liepen in en uit. Nou daar lig je dan open en bloot.
Bij deze wil ik wel graag thuis bevallen, maar we zien wel.
groetjes daan

Hoi,
Ik wil ook graag weer bevallen met partner en de verloskundige. De kraamhulp komt natuurlijk ook en dan ben je al met vieren... Wilde er ook geen stagiaires bij hebben. De eerste werd uiteindelijk toch een ziekenhuisbevalling en daar waren toen wel meer mensen bij.... maar dat vind je op een gegeven moment echt niet meer erg haha.
De tweede keer waren mijn schoonouders wel beneden, om de oudste op te vangen toen hij wakker werd 's ochtends.
We zien nu wel hoe het gaat....
Groetjes Noor

het wordt voor mij zowiezo ziekenhuis, dus waarschijnlijk weer een hele reut medisch personeel. Voor mij geen ouders/schoonouders erbij hoor! Dat is voor mij echt 1 ding dat duidelijk is. Dus eigenlijk alleen mn partner. We laten ouders/schoonouders wel belangrijk zijn door op onze zoon te passen, hihi.

Terug
Bovenaan