Wie na MK ook weer opnieuw proberen (na rustpauze)

Hey Tessa en Esther,

Hoe is het met jullie? Moet zeggen dat ik het best spannend vind, heb vandaag mijn NOD dag en nog niets gezien dus helemaal goed!!! Morgen ga ik wel testen, ik ben te ongeduldig om nog een week ofzo af te wachten.
Heb ook wel meer afscheiding maar weet niet echt waar dat aan ligt.
Ik hoop wel dat uk er nu in zit dan ben ik nog een beetje met mijn vriendin zwanger ze ligt dan alleen een paar maanden voor!
Esther hoe is het ermee, jij had toch gister je NOD?
Ben erg benieuwd!
Tessa wanneer bij jij?

ga nu even wat eten want ben heel misselijk aan het worden,
Marina

Hey Thessa en Marina,

Voor mij denk ik goed nieuws, vanmorgen getest en een heel licht streepje!!!!
Maar, ik durf dus nu niet té blij te zijn, want ik weet heel goed dat het miskan gaan...
Ik ga zaterdag gewoon weer testen en even wachten op een dikkere streep, hahahaha

@Marina, laat je me even weten hoe het met jou testen is afgelopen????

@Thessa, ben je al bezig voor het eggie??
Ik was ook niet direct na mijn MK toe aan een nieuwe zwangerschap, bij ons heeft er 4 maand tussen gezeten en nu ben ik dan weer zwanger (hopenlijk)

Kus, Es

hoiiii
 ik was ook in dec zwanger en kreeg op 31 jan een mk... tvruchtje was gestoipt met 8 a 9 weken en met 12.5 kwam ik er achter , en 3 dagenn later kwam t uit zichzelf los...
maar nu ben ik alweer 5weken en 5 dagen zwanger!!!! dus t kan snel gaan meid..
ik duim voor je!!!
ik gebruikte wel ov testen om even te weten wanneer ik mijn ei had!! is wel heel handig he   en we hebben die hele week om de dag gesext en op de "ei "dag hahah hebben we t gedaan en nog een dag later   nou en t was gelukt ...dus ik hoop voor jou dat t ook snel weer ids..

xxx lilian

Hoi meiden,

Esther gefeliciteerd!!!!!!!! Helemaal geweldig!
Heb zojuist getest maar is negatief hoewel ik geen rdtjes op de loer voel of zie, ik hoop dus dat het raak is, ga zondag nog eens testen en anders woensdag bij de huisarts om een bloedtest vragen.
Gewoon blij zijn meid, komt vast deze keer goed, ik duim hard voor je in ieder geval.
Ik heb wel deze keer minder last dan de vorige keer toen was ik erg ziek de hele tijd, nu heb ik wel kwaaltjes maar minder maar ik denk dat het goed is dat het nu dus wel goed zal gaan, wel dat is mijn gevoel, zoals je leest ga ik er gewoon vanuit dat ik zwanger ben, manlief zei dat hij met veel fantasie een streep zag maar helaas ik zie hem niet hoop dus ook heel erg op zondag.

Lilian ook van harte gefeliciteerd! Ik vind het ook fijn om te horen dat jullie toch zwanger raken na die miskraam, geeft mij ook wat hoop, we hebben ook ovulatietesten gebruikt deze maand, nou ja als het niet is dan gaan we gewoon voor een carnavalskindje natuurlijk! Maar eerst hopen dat we zondag een positieve test krijgen,

duim duim duim
xxx
Marina

Hallo,
Mijn naam is Elisa, ben 28 jaar. Ik heb eind maart een miskraam gehad. Ik was toen 12 weken zwanger. Bij mijn eerste echo bleek dat het vruchtje niet meer leefde. Twee weken later heb ik een curretage gehad met medicatie, dit was een erg pijnlijke ervaring. Ook het feit dat ik een miskraam heb gehad maakte mij erg verdrietig, ook mijn man. Nu zijn we weer een paar weken verder en ik voel me weer goed, zowel mentaal als fysiek. Ben gister weer voor het eerst ongesteld geworden, had dit helemaal niet aan voelen komen, maar ben er wel blij om, want mijn cyclus is volgens mij ook weer hersteld. Ik weet niet precies hoelang mijn cyclus is, maar het lijkt er op zo'n 28 dagen.
Ik ben de vorige keer heel snel zwanger geraakt, zes weken nadat ik mijn spiraaltje had laten verwijderen bleek ik zwanger, ontzettend blij natuurlijk.
Ik merk nu de laatste week dat ik wel weer zin heb om zwanger te worden, daarvoor was ik nog niet echt mee bezig, moest het nog verwerken.Dus ik hoop dat het nu ook snel gaat.
Ik ben niet zo gewend om mijn verhaal op een forum te zetten, maar jullie zijn in de zelfde fase als ik, dus ik dacht laat ik maar een keer reageren. Ik las dat ik in ieder geval iemand al een positieve test heeft gehad, gefeliciteerd!
groetjes Elisa

Hi ladies,

Elisa, leuk dat je meeschrijft. Ik ben ook niet zo'n forumschrijfster, maar dit onderwerp sprak mij speciaal aan. Leuk dat je erbij bent en natuurlijk hoop ik ook voor jou op een snelle zwangerschap.

Ook ik was de eerste keer heel snel zwanger, maar na de miskraam heeft het een tijdje geduurd voordat mijn cyclus weer wat regelmatig was. Ik werd eerst iedere 2 weken ongesteld! Afgelopen maand voor het eerst weer een cyclus van 28 dagen. Ik ben afgelopen woensdag ongesteld geworden.

Esther, gefeliciteerd!!!! Wat een fantastisch nieuws. Geniet van je zwangerschap, want een streep is een streep hoor!!!

Lilian, volgens mij kan ik me jou nog herinneren van het forumjunkies-forum uit oktober/november. Wij waren toen vrij snel na elkaar zwanger, maar ik begrijp dat het bij jou ook een miskraam is geworden. Heel verdrietig. Zeker voor jou. Super gefeliciteerd met je zwangerschap en ik wens jou/jullie natuurlijk een fantastische zwangerschap!!! Geniet ervan!

Marina, ik hoop ook voor jou op goed nieuws!  Ik ben benieuwd...

Wij gaan een paar daagjes van de zon genieten, dus ik spreek jullie snel daarna weer!

X

Hai meiden,

Wat fijn om te lezen dat er meerdere meiden zijn die in hetzelfde schuitje zitten!

@Marina: Jij bent vast ook zwanger, dan zij we tegelijk uitgeteld!!! 15 januari..... Ik ben ook zeker zwanger vanmorgen getest en een duidelijker streep....
Ook een superlichte streep is een streep hoor! Test nog maar eens en laat me weten wat eruit gekomen is....
Was jij de vorige keer direct ziek?? Ik helemaal niet, had de vorige keer wel hele zere borsten en ook dat heb ik nu niet... Ben wel heel moet, lig nu op de bank, hahahahahha

@Lilian, GEFELICITEERD!!!! super voor je!, fijn hè dat je toch weer zosnel zwanger bent geworden??? Ik ben ook erg blij, maar wel een beetje bang.... Ach, we zien wel...

@Elise: Voor jou gaat et ook vast snel weer goed komen! Daar ben ik van overtuigde. Ze zeggen toch dat de meeste mensen die een MK hebben gehad binnen 3 maand weer zwanger zijn??!! Houd je ons op de hoogte

@Tessa: Lekker genieten van je weekendje weg en we spreken je snel weer....!!!

Kus, Es

Hey meiden,

tijdje niet gereageerd maar heb veel nekpijn van mijn whiplash en dan is de computer geen optie.
ga morgen weer testen maar nog geen rdtjes gezien dus goed teken, esther ik zou het heel leuk vinden als ik zwanger ben dan zijn we inderdaad dezelfde dag uitgerekend! Echt leuk, ben wel heel moe steeds maar dat kan net zo goed door mijn whiplash komen.

anderen nog leuk nieuws? leuk weekend gehad?

morgen gaan we ook naar de pijnpoli als ik zwanger ben denk ik dat ze de behandeling uitstellen maar eigenlijk hoop ik wel weer zwanger te zijn...

knuffel

Terug
Bovenaan