Wie neemt de Nodlijst over??

Poeh, één keer in de week... ik dacht één keer in de maand hahaha.
Ik zit nog niet zo lang op het forum dus vandaar dat ik niet helemaal weet hoe het werkt.
Is één keer in de maand te weinig? D.w.z. elke 1e van de maand de nod lijst op het forum zetten van diezelfde maand. Dus: 1 maart de nod lijst van maart plaatsen, 1 april de nod lijst van april plaatsen enz. enz.

Ik hoor graag je mening.

Hoi Jaquelien

Allereerst van harte, wat ontzettend gaaf voor je. Was zeker wel een lekker gevoel om je eigen naam bij de zwangeren te mogen zetten!!! HEel gaaf voor je.

Verder in reactie op de NOD lijst. ik wil dat best doen hoor, lijkt me niet al te ingewikkeld. Ik weet niet of iedereen met die van mij net zo blij is als met die van jou, maar geen probleem, wellicht dat Benthe en ik het ook samen kunnen doen, allebei eens in de twee weken?

Echt super voor je in elk geval!!! Ga er nu maar lekker van genieten
Liefs Carina

Hoiiiii Jaqueline!

GEFELICITEERD!!!!!
Ik wil je ontzettend veel geluk wensen met je zwangerschap, dat het maar een hele gelukkige en mooie tijd mag zijn!!!!!
Ik weet dat je naar het ziekenhuis bent geweest etc. Heeft Clomid ook geholpen om toch wel snel zwanger te raken?(misschien stomme vraag).
Ik ben helaas nog niet zwanger.Ronde 12 gaan we nu in. Ga me toch onbewust steeds meer zorgen maken, wat juist averrecht werkt. In maart gaan we naar de huisarts.

Veel geluk!!!!
Liefs,
Famke

Hallo,

Het is echt de bedoeling dat de lijst er eens per week komt.
Als je het met z'n 2-en doet dan doe je het om de week dus.
Dus als er iemand nog interesse heeft....
Zou toch jammer zijn als de lijst verdwijnt.

@Famke, Ja clomid heeft zeker geholpen met zwanger worden!!!
Dankzij de clomid had ik nu eindelijk een eisprong.
Dusseh ben erg blij, anders zat ik nu nog te emmeren....

nou ben benieuwd wie de lijst wil doen,laat het ff weten.

liefs Jacqueline

Ik heb A gezegd dus zeg ik ook B. Ik hoor graag hoe en wat.
Of het zo'n leuke lijst wordt als die jij altijd maakt dat is nog maar de vraag, maar ik ga het in ieder geval proberen.

Ik zet dus gewoon iedere maandag ofzo de nodlijst op de site?
En dat is dan de lijst van de personen die die week hun nod hebben? Kan ik  meteen een  nieuwe 'discussie'  met de vraag wie er op de lijst voor de volgende week wil plaatsen?

Liefs Benthe

quote: Benthe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-02-2006 22:21:29'));

Ik heb A gezegd dus zeg ik ook B. Ik hoor graag hoe en wat.
Of het zo'n leuke lijst wordt als die jij altijd maakt dat is nog maar de vraag, maar ik ga het in ieder geval proberen.

Ik zet dus gewoon iedere maandag ofzo de nodlijst op de site?
En dat is dan de lijst van de personen die die week hun nod hebben? Kan ik  meteen een  nieuwe 'discussie'  met de vraag wie er op de lijst voor de volgende week wil plaatsen?

Liefs Benthe

Hoi Benthe,

Je moet gewoon steeds de laatste nodlijst kopieren en plakken in het venster als je een berichtje plaatst en dan bijwerken.
Niet alleen de mensen van die week staan erop maar iedereen die erop wil tot 2 weken terug.
Bijv: vandaag is het 10 februari dus doe je het vanaf 27 Januari,i.v.m. de mensen die overtijd zijn.
Probeer maar gewoon eens een lijst te maken en vraag gewoon als je er niet uitkomt.
Als je je hier aanmeld : http://groups.msn.com/leukea-s-mamas   Dan kan je ook chatten,dan is het wat makkelijker als ik je wat moet uitleggen.
Tis idd handig als je een bericht plaatst met de vraag wie er op de nodlijst willen.
Nou ik hoor het wel als er iets is.

liefs Jacqueline

Bedankt voor je uitleg.

Ik zal zo direct een berichtje op de site zetten en dan plaats ik elk weekend een nieuwe lijst + een berichtje dat ze zich weer kunnen aanmelden voor de volgende lijst.

Ik hoop dat ik er net zo'n mooie lijst van kan maken als dat jij hebt gedaan.
Doe ik iets helemaal fout dan hoor ik het wel.

Ik kan niet chatten volgens mij want ik heb geen hotmailadres.

Ga jij nu maar lekker naar het zwangerenformum........ heerlijk toch of niet?

Liefs Benthe

Terug
Bovenaan