Wie NOD in agustus?

Hoi,

Hier ben ik weer.
Morgen ga ik uitgebreid reageren.
Nathalie, inderdaad goed idee, maar vond mijn lijstje toch iets overzichtelijker, is het goed dat ik het morgen allemaal in het lijstje dat ik had aanpas, met leeftijd en rondes erbij?

Andere dames, van harte welkom.

Tot morgen.
Liefs

Tuurlijk is dat goed meis. Iedereen persoonlijk mening over wat overzichtelijker is hè
Jij bent begonnen met het lijstje maken meis. En ik heb in jou lijstje zitten rommelen dus je hoeft mij niet te vragen of je het veranderen hoor, hihih.
Heb alvast ff wat uitzoek werk voor je gedaan. Ik hoor hier eigenlijk ook nog niet, foei Nathalie (tis alleen zo lastig niet te reageren, hihih)

Liefs Nathalie

Hey meiden!!

Hier was ik weer! Een aantal van jullie (bloemetje, Nathalie) zullen me nog wel kennen, maar ben zo lang niet hier geweest dat ik me maar weer voor ga stellen!
Elpro, 22 jaar en samenwonend met mijn lieverd die 26 is. We hebben net een huis gekocht, vandaar dat ik een hele tijd niet geweest ben: allemaal hectiek!

Liss, wat jij beschreef (die afscheiding) daar had ik afgelopen keer ook 'last' van. Was duidelijk meer dan anders (bah, bah, bah)

Wij zijn in april gestopt met de pil, dus zijn nu ook in ronde 4. De eerste  cyclys duurde 34 dagen, de tweede 31 en de derde duurde 32 dagen. Allemaal wel redelijk dicht bij elkaar dus. Nu, ronde 4, ga ik uit van een cyclus van 32 dagen... dit brengt mijn volgende NOD op 6 augustus. Het zal ook ons 1e kindje worden.

Ik zal proberen hier weer wat vaker te komen, want vind het toch wel gezellig!!!
1 augustus krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis! Heb er zin in.

Liefs

Ben ook maar zo brutaal geweest om een lijstje te maken   Misschien is dit iets?  
De lijnen kloppen niet echt, krijg het niet zo netjes kaarsrecht onder elkaar, hi hi!

NOD-lijstje meiden van augustus.

Naam                                 Leeftijd                     Ronde?                  Hoeveelste kindje?                                      NOD

Busababe                     27 jaar                 1e ronde                         1e kindje                                                         2 aug  
Petra                                   ?? jaar                 ?e ronde                         2e kindje                                                            2 aug  
Debbie                                ?? jaar                   ?e ronde                        1e kindje                                                     2 aug
April99                                ?? jaar                   1e ronde                        2e kindje                                                       3 aug
Liss                                        23 jaar                   ?e ronde                        1e kindje                                                         4 aug
Elpro                                      22 jaar                  4e ronde                        1e  kindje                                                       6 aug
Anke                                   35 jaar                  2e ronde                        1e  kindje                                                         7 aug
Mirelle                               ?? jaar                   3e ronde                        3e kindje                                                         8 aug
Bloemetje                     22 jaar                   3e ronde                        1e  kindje                                                         9 aug
Maike Sanne             24 jaar                3e ronde                        1e  kindje                                                           9 aug
Anoniem2008             22 jaar                  ?e ronde                        1e kindje                                                       10 aug
Ikke44                                 21 jaar                  ?e ronde                        1e  kindje                                                        10 aug
Ramona1984               23 jaar                  3e ronde                        1e kindje                                                       10 aug
Leepat                                 26 jaar                 20e ronde                     1e  kindje                 2/7 1e bezoek gyn.  
Patries_1982               26 jaar                 4e ronde                        2e kindje                                                    12 aug
Keetje80                           ?? jaar                  3e ronde                         1e kindje                                                  14 aug
Mamoetje                         19 jaar                 8e ronde                        1e kindje                                                      16 aug

hej dames!
leuk die lijstjes!
Denk toch dat jullie mij er ook aan toe kunnen voegen, chantalle 23 jaar 2e ronde 2ekindje en nod verschuif ik maar naar 15 augustus!
Wel nog steeds geen rdtjes maarja....denk dat die wel komen!

quote: El_Pro reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2008 10:04:14'));

Ben ook maar zo brutaal geweest om een lijstje te maken   Misschien is dit iets?  
De lijnen kloppen niet echt, krijg het niet zo netjes kaarsrecht onder elkaar, hi hi!

NOD-lijstje meiden van augustus.

Naam                                 Leeftijd                     Ronde?                  Hoeveelste kindje?                                      NOD

Busababe                     27 jaar                   1e ronde                         1e kindje                                                         2 aug  
Petra                                   ?? jaa                     ?e ronde                          2e kindje                                                              2 aug  
Debbie                                ?? jaa                      ?e ronde                          1e kindje                                                       2 aug
April99                                ?? jaar                  1e ronde                        2e kindje                                                              3 aug
Liss                                        23 jaar                    ?e ronde                        1e kindje                                                             4 aug
Elpro                                      22 jaar                    4e ronde                        1e  kindje                                                         6 aug
Anke                                   35 jaar                    2e ronde                        1e  kindje                                                             7 aug
Mirelle                               ?? jaar                   3e ronde                          3e kindje                                                             8 aug
Bloemetje                     22 jaar                   3e ronde                         1e  kindje                                                             9 aug
Maike Sanne             24 jaar                3e ronde                        1e  kindje                                                               9 aug
Anoniem2008         22 jaar                  ?e ronde                         1e kindje                                                             10 aug
Ikke44                                 21 jaar                    ?e ronde                        1e  kindje                                                           10 aug
Ramona1984           23 jaar                  3e ronde                        1e kindje                                                             10 aug
Leepat                               26 jaar               20e ronde                     1e  kindje                       2/7 1e bezoek gyn.  
Patries_1982           26 jaar                   4e ronde                        2e kindje                                                        12 aug
Keetje80                         ?? jaar                  3e ronde                         1e kindje                                                      14 aug
Chantalle1985        23 jaar                  2e ronde                          2e kindje                                                           15 aug
Mamoetje                       19 jaar                 8e ronde                        1e kindje                                                          16 aug

:) Ben benieuwd wanneer de rd'tjes komen. Zou natuurlijk geweldig zijn als ze helemaal wegblijven!!!

Hey meiden,

Nou hier ben ik weer heb gister de hele dag gespuugd nadat ik ongi ben geworden. Jeetje wat was ik er ziek van. Maar ja het is nu bijna over en dan kunnen we weer gaan klussen.   Chantelle ik zag dat je RD tjes nog niet gekomen waren. Super hopen dat het zo blijft. En hoe is het verder met iedereen??

groetjes ramona

hoi dames.
ik kom snel weer reageren, alleen ffies geen tijd laatste daagjes.

liefs

Terug
Bovenaan